بازدید 2826

ماجرای قمه‌کشی در فوتبال پایه چه بود؟

رییس هیات فوتبال استان تهران دستور پیگیری نزاع پیش آمده در فوتبال پایه پایتخت را صادر کرده است.
کد خبر: ۱۲۰۲۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸ 05 November 2023

 به گزارش تابناک،  از روز گذشته فیلمی عجیب از یک مسابقه فوتبال پایه در تهران در فضای مجازی منتشر شده که بازتاب گسترده‌ای داشته است. ماجرا از این قرار است که در لیگ برتر فوتبال جوانان در حوزه شهرری در جریان مسابقه یک نزاع دسته جمعی عجیب رخ می‌دهد و در نهایت ماجرا به قمه کشی هم می‌کشد.

ظاهرا چند نفر که قمه در دست داشته اند وارد زمین می‌شوند و یک درگیری عجیب و بزرگ شکل می‌گیرد. انتشار تصاویر منزجر کننده از این بازی فوتبال پایه در تهران بازتاب زیادی داشته و باعث شده تا میرشاد ماجدی رییس هیات فوتبال تهران به این ماجرا ورود کند.

ماجدی با انتشار گسترده ماجرای درگیری جمعی در شهرری نامه‌ای را به شیرزادی رییس هیات فوتبال حوزه ری در جنوب استان تهران نوشته و خواهان بررسی دقیق ماجرا و ارسال گزارش مکتوب و کامل در این خصوص شده است.

رییس هیات فوتبال در دستور خود به مدیر خود در حوزه شهرری خواهان آن شده تا مسببین این درگیری سریعا شناسایی و جهت معرفی به مراجع قضایی به هیات فوتبال استان تهران بروند. باید منتظر ماند و دید پیگیری‌های رییس هیات فوتبال تهران در این ماجرای عجیب به کجا می‌رسد و چه اخباری در این خصوص منتشر خواهد شد.

منبع: ورزش سه

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار