بازدید 4595
اختلاف وزارت ورزش و خصوصی سازی بر سر ترکیب مدیران؟

مجمع معرفی هیات‌مدیره استقلال لغو شد؛ خطیر رفتنی شد؟

انتخاب هیات مدیره را وزارت ورزش و جوانان در کنار سازمان خصوصی‌سازی دارنده حق رای سهام فروخته شده به سهامداران، برعهده خواهند داشت اما گویا باز هم اختلافاتی در این بین وجود دارد.از آنسو شاید وزیر جدید، خطیر را نخواهد
کد خبر: ۱۲۰۲۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱ 04 November 2023

مجمع معرفی هیات‌مدیره استقلال لغو شد؛ خطیر رفتنی شد؟

مجمع باشگاه استقلال باز هم لغو شد تا وزارت ورزش برای انتخاب مدیران جدید زمان بیشتری داشته باشد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مجمع عمومی باشگاه استقلال برای انتخاب اعضای جدید و ترمیم هیات مدیره قرار بود سی‌ام مهر ماه برگزار شود اما لغو و به امروز (۱۳ آبان) موکول شد.

 با این حال برای دومین بار پیاپی مجمع باشگاه استقلال به تعویق افتاد. علت این موضوع به جمع‌بندی نرسیدن بابت معرفی اعضای جدید و ترمیم هیات مدیره است. این کار را وزارت ورزش و جوانان در کنار سازمان خصوصی‌سازی دارنده حق رای سهام فروخته شده به سهامداران، برعهده خواهند داشت اما گویا باز هم اختلافاتی در این بین وجود دارد.

 گفته می‌شود مجمع این باشگاه تنفس دو هفته‌ای خواهد داشت.

بعداز مجمع قبلی گزینه مورد قبول و علاقه رئیس پیشین سازمان خصوصی‌سازی یعنی علی خطیر بر صندلی مدیرعاملی تکیه زد اما عملکرد مالی و مدیریتی او که در جدول مدیر دولتی صدرنشین شده بود، به خصوص در بخش درآمدزایی مطلوب نبود و این باشگاه با مشکلات زیادی مواجه شد و اخیرا هم ماجرای کسر مبلغ قرارداد هم حواشی زیادی ایجاد کرد.

حالا احتمال دارد وزارت ورزش و جوانان با ورود وزیر جدید یعنی کیومرث هاشمی، موافق ماندن خطیر در پست مدیرعاملی نباشد و بار دیگر شاهد تغییرات در راس این باشگاه باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست