بازدید 23939
خبر

اخراج عضو جنجالی هیات‌مدیره استقلال از دوبی!

تنها بعداز یکسال، شنیده می‌شود که حسن زمانی افتضاحی تازه در اکسپو دوبی رقم زده و بلافاصله توسط وزیر صمت برکنار شده است.
کد خبر: ۱۰۹۷۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲ 07 January 2022

طی دو دهه اخیر مدیران و چهره های سیاسی زیادی با استفاده از لابی و روابط ویژه خود در هیات مدیره استقلال و پرسپولیس صاحب پست و مقام شدند که با گذشت چندسال حتی نامی از آنها در ذهن هواداران یا حتی رسانه‌ها باقی نمانده است.

به گزارش تابناک ورزشی، این مدیران زودگذر که با انگیزه کسب شهرت و معروف شدن در ویترین سرخابی‌ها سر از مدیریت فوتبال در آوردند، هیچ آورده‌ای جز بدهی و اختلاف برای استقلال و پرسپولیس نداشتند و بعضا در سفرهای‌ خارجی نیز همراه بازیکنان و مربیان این دو تیم توریست شدند.

یکی از این چهره ها حسن زمانی بود که طی دوره‌ای کوتاه به واسطه ارتباطات خاص در مجلس شورای اسلامی، بروبیایی پیدا کرد و ورودش یه استقلال مصادف شد با اوج بحران های مدیریتی تیم و اختلافاتی بین اعضای هیات مدیره آبی‌ها.

برکناری عضو جنجالی هیات‌مدیره استقلال در دوبی!

حسن زمانی با وجود دستور مقامات بالای وزارت ورزش مبنی بر ممنوع المصاحبه بودن، به راحتی با رسانه ها گفتگو می‌کرد و همین مصاحبه‌ها باعث تشدید اختلافات می‌شد.

زمانی بعد از برکناری از سوی سلطانی فر و مصاحبه علیه وزیر ورزش وقت، علیه او هم مصاحبه کرد. 

این چهره خبرساز، سپس به عنوان مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران از سوی آخرین وزیر صمت دولت حسن روحانی منصوب شد و حالا تنها بعداز یکسال، شنیده می‌شود که افتضاحی تازه در اکسپو دوبی رقم زده و بلافاصله برکنار شده است.

آنطور که رسانه‌ها نوشته‌اند او که مسوول پاویون ایران در این نمایشگاه جهانی محسوب می‌شد، بدلیل فروش گز و سوهان از سمت خود برکنار شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر