بازدید 12661
عضو هیات مدیره استقلال مطرح کرد

قراردادهای کیلویی در باشگاه استقلال!

کد خبر: ۱۱۰۰۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷ 22 January 2022

حجت کریمی عضو هیات مدیره استقلال به انتقاد از مدیران پیشین استقلال پرداخته است.

به گزارش تابناک ورزشی، حجت کریمی عضو هیات مدیره استقلال در خصوص قهرمانی استقلال در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر گفت: خدا را شکر که استقلال بعد از چند سال توانست یک رتبه بسیار خوب را در جدل رده بندی لیگ به دست آورد، اما فکر می‌کنم این تازه ابتدای راه است و اتفاق خاصی برای استقلال نیفتاده یک نیم فصل دیگر باقی مانده و تیم مدیریتی بازیکنان و کادر فنی باید با همین روند کارشان را دنبال کنند تا انشاا... دل هواداران در پایان فصل شاد شود.

قراردادهای کیلویی در باشگاه استقلال!

وی در خصوص اینکه مشکلات مالی تیم همچنان باقی مانده است افزود: مطمئن باشید با تلاش اعضای هیات مدیره و مدیرعامل به زودی پول تهیه خواهیم کرد تا بخشی از قرارداد بازیکنان را به آن‌ها پرداخت کنیم این آرامش را باید در استقلال همچنان دنبال کنیم و مطمئن باشید نمی‌گذاریم اتفاقات گذشته دوباره تکرار شود.

کریمی با انتقاد از عملکرد مدیران قبلی باشگاه استقلال افزود: زمانی که ما آمدیم مشکلات بسیار زیادی وجود داشت بدهی‌های انباشته از گذشته که باعث شد ما کمی دچار مشکل شویم نمی‌دانم چرا مدیران قبلی پیش خودشان فکر نمی‌کردند که با این نحوه قرارداد بستن بعدی‌ها به مشکل خواهند خورد. قراداد‌هایی بسته شده که مشکلات امروز باشگاه از تبعات همین قرارداد‌ها است که امروزه گریبان ما را گرفته است. شاید باورتان نشود برخی از قراداد‌ها کیلویی بسته شده است البته من منظورم دوره قبل از ما نبوده و از حرف‌های بنده بد برداشت نشود.

وی درباره اینکه آیا منظورش درباره مدیریت قبلی شخص احمد مددی یا هیات مدیره وقت بوده، گفت: خیر، ایشان خدمات زیادی را به استقلال انجام داد و منظورم ایشان نیست. منظورم مدیرانی است که قرارداد‌های آنچنانی بستند که باعث ضرر استقلال شد.
عضو هیات مدیره استقلال در خصوص حذف استقلال از آسیا خاطرنشان کرد: کسانی که باعث این اتفاق شدند راحت و آزاد درحال زندگی هستند و کسی هم با آ‌نها کاری ندارد به نظرم باید وزیر قبلی این مسایل را پیگیری می‌کرد و باعث نمی‌شد که تبعات آن سجادی و مدیران جدید را بگیرد همیشه دنبال این هستیم که در دقیقه نود کار‌ها را پیش ببریم، اما این بار این اتفاق نیفتاد.
وی در خصوص اینکه تیم استقلال و بازیکنانش دچار ویروس کرونا شده‌اند، گفت: شاید باورتان نشود وقتی با اعضای تیم صحبت کردم و این مساله را پیگیری کردم خیلی از بازیکنان و برخی از اعضای کادر فنی به ویروس کرونا مبتلا شده بودند. امیدوارم هر چه زودتر این بیماری ریشه‌کن شود.
عضو هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه بازی این تیم مقابل پیکان و هوادار به تعویق افتاده است، گفت:‌ ما خودمان دوست داشتیم که این دیدار برگزار شود، اما به دلیل اینکه بازیکنان به ویروس کرونا مبتلا شده بودند نتوانستیم مقابل این تیم بازی کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار