بازدید 2642
۱

واژگونی تانکر حامل ۲۴ هزار لیتر گاز مایع در غرب تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از واژگونی تانکر حامل ۲۴ هزار لیتر گاز مایع در جاده مخصوص کرج خبرداد.
کد خبر: ۱۲۰۲۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲ 02 November 2023

به گزارش «تابناک»، سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۱۰:۳۵ صبح امروز یک مورد حادثه واژگونی تانکر حامل گاز مایع در مسیر شرق به غرب جاده مخصوص کرج، رمپ ورودی شهرک اندیشه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه تانکر حامل ۲۴ هزار لیتر گاز مایع در حال حرکت در مسیر بوده که ناگهان به دلیل نامشخصی واژگون شده است. در این حادثه راننده نیز دچار مصدومیت شده بود که از سوی امدادگران به مراکز درمانی منتقل شد. 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی آتش‌نشانان در این حادثه، گفت: عوامل آتش‌نشانی اقدام به ایمن‌سازی محل کرده و همزمان اقدامات خود برای بازگرداندن کامیون به حالت اولیه را آغاز کردند. خوشبختانه نشت گازی از مخزن این کامیون رخ نداده بود،  چرا که اگر این اتفاق رخ می‌داد، عملیات با پیچیدگی‌های زیادی مواجه می‌شد. با این وجود آتش‌نشانان تمهیدات لازم را اتخاذ کردند.

وی با بیان اینکه ترافیک سنگینی در محل ایجاد شده بود، اظهارکرد: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی و نیز عوامل شهرداری در محل حضور داشته و نسبت به مدیریت ترافیک و فضا اقدام کردند. در ادامه نیز آتش‌نشانان با کمک دو دستگاه جرثقیل، کشنده را از مخزن جدا کردند. پس از آن نیز  مخزن به حالت اولیه بازگردانده شد و با استفاده از یک دستگاه کشنده دیگر نسبت به انتقال آن اقدام شد. 

ملکی با بیان اینکه علت وقوع  این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد، گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۱۵:۳۰ به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
الان ساعت نه و ربع
بعد چطور امروز ساعت ۱۰ و ۳۵ صبح امروز این تانکر واژگون شده
ظاهرا تو همه چی گوی سبقت رو‌ گرفتیم جل الخالق
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی