بازدید 2682
۴

بورل: از تلفات «جبالیا» وحشت‌زده شدم

مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای شدیداللحن اعلام کرد که از آمار بالای تلفات حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان جبالیا «وحشت‌زده» شده است.
کد خبر: ۱۲۰۲۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵ 01 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) ضمن تکرار موضع اتحادیه اروپا درباره «حق اسرائیل برای دفاع از خود» نوشت: از تعداد بالای تلفات بمباران اردوگاه آوارگان جبالیا وحشت‌زده شده‌ام.

این دیپلمات ارشد اروپا همچنین سخنان دبیرکل سازمان ملل را تکرار کرد که گفته بود «حقوق بین‌المللی بشردوستانه را نمی‌توان گزینشی اجرا کرد».

وی همچنین با تاکید بر لزوم برقراری وقفه‌های بشردوستانه برای ارسال بسته‌های حمایتی به غزه، نوشت: با گذشت هر روز، وضعیت وخیم‌تر شده و لزوم این وقفه‌ها بیش‌ازپیش احساس می‌شود. حفاظت از غیرنظامیان نه‌تنها یک امر اخلاقی، بلکه یک وظیفه قانونی است.

رژیم صهیونیستی عصر دیروز (سه‌شنبه) اردوگاه آوارگان فلسطینی به نام «جبالیا» را در نوار غزه بمباران کرد؛ اقدامی که محکومیت جهانیان را به دنبال داشت.

حماس در ۱۵ مهر حمله گسترده‌ای را علیه مواضع رژیم صهیونیستی در غلاف غزه آغاز کرد. تل‌آویو در پاسخ به این عملیات - که به دلیل حملات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی، «طوفان الاقصی» نام گرفته - قتل‌عام مردم بی‌گناه فلسطین را آغاز کرده و از رسیدن غذا، دارو، سوخت و دیگر اقلام ضروری به ساکنان غزه جلوگیری می‌کند.

در بیست و ششمین روز از جنگ غزه، امروز (چهارشنبه) نبردهای شدید بین مقاومت فلسطین و نیروهای صهیونیست که در حال نفوذ به شمال و جنوب نوار غزه هستند، ادامه دارد. این نبردها انهدام خودروها و کشته شدن سربازان اشغالگر را در پی داشته است.

همچنین وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که تعداد قربانیان تجاوزات رژیم صهیونیستی به ۸۷۹۶ شهید رسیده است که از این میان، ۳۶۴۸ تن کودک و ۲۲۹۰ تن زن هستند.

وزارت بهداشت غزه افزود: ۲۰۳۹ گزارش مفقودی دریافت کرده‌ایم که زیر آوار مانده‌اند. ۱۶ بیمارستان به دلیل بمباران صهیونیست‌ها و نبود سوخت از کار افتاده و تعطیل شده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
باید به این آقای بورل گوشزد کرد که عامل این جنایت یعنی دولت جعلی و وحشی و غاصب صهیونیستی از برجسته ترین ثمرات باغ اروپاست که به آن می‌بالید. در واقع اسرائیل نمایشگاه تمام عیار و بدون روتوش غرب مدعی حقوق بشر است.
فعلا به فکر توپ طلا مسی خبرهای مسخره باشید
شریک این جنایت هایی اشک تمساح نریز
دروغ میگی جناب بورل، دروغ، دروغ. وگرنه یه اقدام عملی در حد سر سوزن انجام میدادید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست