بازدید 3079

منادی سفیدان: فیلم منتشرشده انتقام است

منادی سفیدان در واکنش به ویدئوی منتشر شده از جلسه‌ای در دفتر او در فضای مجازی، با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ضمن عذرخواهی از مردم به ارائه توضیحاتی در این زمینه پرداخت.
کد خبر: ۱۲۰۲۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵ 01 November 2023

به گزارش تابناک، ایسنا نوشت: علیرضا منادی سفیدان، نماینده آذر شهر، اسکو و تبریز و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در ویدئویی که در حساب کاربری خود منتشر کرده است، با بیان اینکه «اخیرا فیلمی تقطیع شده که مربوط به تابستان گذشته است، در فضای مجازی پخش شد»، خطاب به مخاطبان صفحه خود اظهار کرد: در واقع وظیفه نمایندگی ما ایجاب می‌کند پیگیر حقوق مردم باشیم و مستحضر هستید که چگونه پیگیر حقوق پرداخت نشده معلمان بودیم؛ همچنین اخیراً پیگیر تعداد ۲۰ هزار کلاس بدون معلم بودیم و ترک فعل را به مسئولان گوش‌ زد کردیم و همچنین پیگیر همسان‌سازی حقوق اساتید دانشگاه‌ها و حقوق بازنشستگان عزیز و کارگران در زمینه تبدیل وضعیت بودیم.

وی با طرح این ادعا که «این‌ها همه هزینه این پیگیری‌های مجدانه است و بنظرم فیلم انتقادی نیست بلکه انتقامی است»، افزود: این عزیزان در جمع بزرگی بودند که توانستیم در مجلس ۳۶ هزار و صد نفر از آن‌ها را در آزمون‌هایی که دادند به استخدام آموزش و پرورش درآوریم؛ تعدادی محدودی در کل کشور هستند که پیگیر هستیم تا انشاءالله این‌ها به نحوی به آموزش و پرورش بازگردند؛ با این‌ها صمیمی هستم و اکثرشان را به اسم می‌شناسم. این افراد ۳ روز را در تبریز بودند و ما میزبان آن‌ها بودیم و در روز پنجشنبه آن‌ها را ملاقات کردم و به اصرار آن‌ها جمعه نیز مجدداً با آن‌ها دیدار کردم.

این نماینده مجلس گفت: در آن جمعه ارباب رجوع بسیاری را دیده و خسته بودم و صبحانه و نهار هم نخورده بودم و [جلسه مذکور] بعداز ظهری بود که هوای گرمی در تبریز بود و نهایتاً به خاطر گرمی هوا و گرسنگی دچار ضعف شدم. این فیلم را که دیدم از حرکات سهوی که در آن بود، خیلی متاثر شدم.

منادی سفیدان در پایان اعلام کرد: همان‌طور که جسارت پیگیری حقوق مردم را دارم و اعتراض و رسیدگی و احقاق حقوق مردم [را انجام می‌دهم] الان هم جسارت عذرخواهی دارم و عذرخواهی می‌کنم. انشاءالله که همه رسانه‌ها پیگیر مشکل این‌ها [معلمان] باشند؛ من هم دوباره پیگیری مشکل این عزیزان خواهم بود.

طی روزهای گذشته ویدئویی در فضای مجازی با عنوان رفتار عجیب و زننده یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دیدار با مردم منتشر شده که با واکنش‌هایی همراه بود. در این ویدئو تعدادی از معلمان در دفتر علیرضا منادی سفیدان نماینده مردم آذر شهر، اسکو و تبریز که ریاست کمیسیون آموزش و تحقیقات را نیز بر عهده دارد حضور دارند و درحال طرح مطابلات خود هستند و در مقابل این نماینده حین گوش دادن به صحبت‌های معلمان، درحال انجام اقداماتی نا متعارف نظیر باد زدن خود با کاغذ، خاراندن صورت و گردن، خوردن و تکان دادن صندلی خود است؛ این اقدامات موجب شد تا بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی و همچنین برخی از نمایندگان از او انتقاد کنند و خواستار غذرخواهی این نماینده مجلس از مردم شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲۶
حالا که فضای مجازی چهره واقعی اینا رو نشون میده فوری میان هزارتا توجیه میارن که نه اینجوری نیست،بخاطر همین همشون سفت و سخت دنبال بستن اینترنت هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
عجب رویی دارند خجالت هم نمیکشن وقاحت اگر انسان بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
انصافا دکتر خسته بوده و حرکات وی غیر ارادی بوده است و الی دکتر واقعا انسان مودبی است
آقای نماینده تکذیب نکن و کاملا بی احترامی کردی . متاسفم برای شما و مسئولینی امثال شما.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
خوب دیگه عذرخواهی هم که کرد می خوای با یه قوطی شیرینی بیاد دم درتون.
ادب مرد به ز دولت اوست آقای آقا
برا همیناست که دوست ندارن تلگرام از فیلتر خارج بشه.
بعد از صحبت های ان معلم من هم مجاب شدم که در حق ایشان اجحاف شد
این نماینده مگه تاحالا چه کاری برعلیه فساد و رانت کرده که میگه انتقام دارند می گیرند اگه انتقامی هم در کار باشه اونم مردم عدالت خواه و مظلم هستن که دارند ازت می گیرند
آقای منادی توجیه نکن. مهمان حبیب خداست.‌ مهمانهایت که از راه خیلی دور آمده بودند سر پا بودند و تو لم داده بودی. از مهمان باید پذیرایی کرد ولی تو از خودت پذیرایی می کردی. آن هم با چه زبان بدنی!
آی فلان فلان شده دستتون دیگه رو شده
یواشکی از زیز میز کشمش درمیاره می خوره ! یه تعارف به کشی نمی زنه !
این کار رو بچه بودیم به ما یاد دادن بی ادبیه ! حالا طلبکار هم شده
به عنوان شخصی که از نزدیک اقای منادی را میشناسم و همکلاسی بنده بودند. ایشان رفتارشان بخاطر افت قند و کسالت ایشان بخاطر کار زیاد است
این است معجزه شبکه های اجتماعی آزاد
هزار برابر این رفتارها راانجام دادن این آقا وامثالش
اما وقتی عیان بشه معلوم میشه که چه آدمهایی مسئولیت دست گرفتن
ادن بودی هر چی تنقلات داشتی میزاشتی رو میز میگفتی چایی بیارن دور هم بخورید
اصلا شما اون موقع اونجا نبودی، تو مسجد داشتی نماز شب می خوندی، اینایی که فیلمو پخش کردن با نماز شب تو مشکل دارن
احتمالا نمایندگان با جدیت بیشتری طرح صیانت رو اجرا خواهند کرد و جالبه که بهانه اشان هم صیانت از مردم هست در حالی که صیانت از مقام و جایگاه خودشون خواهد بود
تو این سیستم دو راه برای زندگی ... وجود داره.
اول، هیت علمی دانشگاه. مثل همین منادی....
دوم، هیت مدیره شرکت های دولتی و بنیادها.
با زد و بند شده هیت علمی . برای خودشون مالیت صفر، حقوق بدکن سقف و... اکثر نمایندگان مجلس هم مثل منادی هیت علمی و یا هیت مدیره چند شرکت دولتی هستند.
درسته، انتقام خدا از شما
با کمال بی ادبی و بی نزاکتی جلو یک عده زن و مرد فرهنگی که مسئولیت آموزش و تربیت فرزندان مملکت را بدوش می کشند دست به هر کاری زدی و صحبتهای جمع را آن لحظه به چیزت هم نمی گرفتی و حالا که بکمک فضای مجازی بی ادبی و بی فرهنگی تو به همه وایرال شده به التماس افتادی ؟
خیر سرت مثلا" مسئول آموزش مجلس فرمایشی نظامی . سر چه سفره ای بزرگ شدی که اینگونه با یک عده مستهسل و دست از همه جا کوتاه رفتار مغرورانه داشتی ؟
تقطیع شده؟؟؟!!!!!!!
خجالت بکش .عوض عذر خواهی وشرم دست پیش میگیری که پس نیافتی .بهتره بری خودتو به یک روانپزشک معرفی کنی.اخه توکی خستی وچی داری که بخوان ترا بزنن بی تربیت.
این کارهای که این اقای بی ادب می گوید انجام داده وظیفه اوبوده و منتی ندارد .
اما روشن شدن چهره این مدعیان کار خدا است تا مردم بفهمند سرنوشت انها دست چه کسانی است.
خدا وکیلی این یارو قیافش به چه کاری میخورد که نماینده شده .
خودتا ناراحت نکن از سر ما ملتم زیادی .
جناب تابناک که مدعی شفافیت وتابناکی در افشای حقیقت هستی:
تلاش کنین ونترسین از گفتن ایعاد واقعیات
آدم‌هایی که با رانت ‌های متعدد وسهمیه ها و..مدارک ‌مناصب حکومتی را گرفته اند همینن
ایشان رییس کمیسیون آموزش مجلس هستند
بگویید به مردم ایشان مدرس واز معاونین دانشگاه ازاد هستند
ایشان به جوانان ما در دانشگاه درس میدن
ایشان سیاستگذار حوزه اموزش وپرورش هستند
ایشان الگوی ادب ‌تربیت و…هستند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست