بازدید 2353
۲

کشته شدن ۷ غیرنظامی اسیر در بمباران جبالیا

گردان‌ های القسام شاخه نظامی حماس: ۷ غیرنظامی اسیر در غزه در بمباران روز گذشته جبالیا کشته شدند که ۳ نفر از آن‌ها دارای گذرنامه خارجی (دو تابعیتی) بودند.
کد خبر: ۱۲۰۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴ 01 November 2023

به گزارش تابناک، خبرگزاری الجزیره از بمباران بیمارستان اندونزیایی و اردوگاه جبالیا در شمال غزه خبر داد. این حمله بیش از ۴۰۰ شهید و زخمی برجای گذاشته است.

گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس اعلام کردند: ۷ نفر از غیرنظامیان اسیر در غزه در بمباران روز گذشته جبالیا کشته شدند که ۳ نفر از آن‌ها دارای گذرنامه خارجی (دو تابعیتی) بودند.

 با گذشت بیست و چهار روز از جنگ طوفان الاقصی، رژیم اشغالگر قدس در یک جنایت جنگی جدید پس از حمله به بیمارستان الاهلی در شرق غزه ساعتی قبل به اردوگاه جبالیا و بیمارستان اندونزیایی غزه حمله هوایی کرد.

وزارت کشور غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی برای کشتار فلسطینیان ساکن در اردوگاه جبالیا از 6 بمب یک تنی برای ویرانی کامل این منطقه استفاده کرده است.

این وزارتخانه افزود منطقه موردنظر بیشترین تراکم جمعیتی فلسطینیان ساکن در اردوگاه جبالیا را دارا بوده است و به همین دلیل هدف بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفته است. در محل بمباران گودال بزرگی ایجاد شده که نشان از کاربرد بمب های یک تنی آمریکایی است.

در این راستا اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس در واکنش به جنایت امروز ارتش رژیم صهیونسیتی در اردوگاه جبالیا گفت: مقاومت در میدان قوی عمل می کند و چه بسا همین امر باعث شده که آنها دست به چنین جنایتی بزنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
امیدوارم حداقل به خاطر حفظ جان اسرای خودشان هم که شده دست از کشتار فلسطینیان بردارند.
مقصر حماسه که با عدم آزادی اسرا مانع از آتش بس شد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست