بازدید 13787
۲

خوش و بش گرم قلعه‌نویی با محرمی و یحیی

کد خبر: ۱۲۰۱۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹ 31 October 2023

شوخی‌ها و برخورد گرم قلعه‌نویی با همبازی‌های پرسپولیسی‌اش مجتبی محرمی و حسین عبدی و همچنین روابط گرم او با یحیی گل محمدی در مراسم تقدیر از نوجوانان در آستانه اعزام به جام جهانی دیدنی بود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در این مراسم علاوه بر حضور اعضای تیم ملی نوجوانان با سرمربیگری حسین عبدی؛ چهره‌های فوتبالی برجسته کشور نظیر امیر قلعه نویی، یحیی گل محمدی، مجتبی محرمی، محمدرضا مهدوی و .... حضور داشتند. همچنین از طرف فدراسیون مهدی محمد نبی، میرشاد ماجدی و احسان اصولی هم بودند.

حسین عبدی به هنگام ورود برخورد گرمی با یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس داشت. همچنین دیدار امیر قلعه نویی و یحیی گل محمدی هم در نوع خود جالب بود و احوال پرسی گرمی بین طرفین شکل گرفت.

برخورد امیر قلعه نویی و مجتبی محرمی که دوستی شان به دهه شصت باز می‌گردد هم جالب بود. هنگامی که این نفرات ردیف اول نشسته بودند تا مراسم آغاز شود برای دقایقی با هم شوخی کردند و در یکی از صحبت های ردوبدل شده محرمی با خنده گفت امیر من را تنبیه کرد و گفت موهایت را کوتاه کن(اشاره به دستور قلعه‌نویی در تیم ملی)

همچنین قلعه نویی به شوخی به سرمربی پرسپولیس در مورد سفید شدن موهایش نکته ای گفت که باعث خنده اطرافیان شد.

در این مراسم امیر قلعه نویی و یحیی گل محمدی برای حضار به خصوص بازیکنان تیم ملی نوجوانان سخنرانی کردند. همچنین از اعضای تیم نوجوانان هم تقدیر شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اینقدر خنده وشادی ندیدیم دونفر می‌خندن همه تعجب میکنن
دارند به هم می گویند هیچ فکر می کردیم این چنین به ثروت برسیم و به حقوق روزی بیش از صد میلیون تومان بگوییم کم است در اصل دارند به ریش ملت و به ریش آقایانی می خندند که ثروت کشور را به جیب اینها می ریزند.دقت کنید یک خنده موزیانه است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست