بازدید 2173
۲

سیلاب در عربستان مدارس را مجازی کرد

اداره هواشناسی عربستان اعلام کرد که بیشتر مناطق این کشور از روز گذشته (دوشنبه) تا جمعه با رگبار، رعد و برق و بارندگی متوسط تا شدید مواجه خواهند شد.
کد خبر: ۱۲۰۱۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵ 31 October 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از یورونیوز، تصاویر منتشر شده در رسانه‌ها حاکی از بارش و سیل در برخی از نقاط عربستان است. اداره هواشناسی عربستان از مردم خواسته در هنگام رانندگی نهایت هوشیاری و احتیاط را به خرج دهند و از مسیل‌ها، دره‌ها و باتلاق‌ها دوری کنند.

هوای بارانی همچنین مقامات چندین شهر عربستان را بر آن داشته تا کلاس‌های حضوری مدارس را به حالت تعلیق درآورند و کلاس‌ها به صورت آنلاین برگزار شود.

مرکز هواشناسی عربستان همچنین سطح هشدار در مناطق مدینه، تبوک، الجوف و عسیر را به سطح قرمز افزایش داده و همچنین انتظار بارش‌های شدید همراه با طوفان و رعد و برق و وقوع سیل گزارش شده است.

بنابر اعلام بی ان ان، این شرایط آب و هوایی شدید یادآور تأثیرات بالقوه تغییرات آب و هوایی است. افزایش فراوانی و شدت رویدادهای شدید آب و هوایی از جمله بارندگی شدید و سیل، پیامد مستقیم گرمایش جهانی است. این امر نیاز فوری به اقداماتی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و سازگاری با آب و هوای به سرعت در حال تغییر را برجسته می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
وضع آب و هوای عربستان به ما چه ربطی داره ؟
قرار بود در فصل پائیز در بخش جنوبی ایران بارندگی خوبی داشته باشیم. اما ظاهراً پشیمان شده و در عربستان باریده. شاید به خاطر تصمیمات و عملکرد محمد بن سلمان بوده است (حذف بسیاری از محدودیت های بقیه آل سعود)
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست