جزییات افزایش سرمایه چند نماد

امروز و روز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است.
کد خبر: ۱۲۰۱۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴ 30 October 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، افزایش سرمایه یکی از راه‌های تامین مالی به منظور توسعه و گسترش و بهبود عملکرد مالی یک شرکت است. این فرآیند برای سهامداران نیز بسیار حائز اهمیت است. چندروز گذشته نیز اطلاعیه‌های متعددی در خصوص هر یک از مراحل افزایش سرمایه در سامانه کدال منتشر شده است که در این گزارش به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته ایم

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۳۸ درصدی  فولاد

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت فولاد مبارکه اصفهان از مبلغ ۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور تامین بخشی از منابع مالی مورد نیاز جهت تکمیل طرح توسعه نورد گرم ۲، همچنین جبران مخارج انجام شده بابت خرید سهام شرکت‌های سرمایه پذیر و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه پذیر که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۷ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

اعلامیه پذیره نویسی عمومی خموتور

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۴۰۲/۰۳/۲۰ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران  از مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۶,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال، تعداد ۲,۸۱۸,۲۰۹,۴۵۱  سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۱۸۱,۷۹۰,۵۴۹  سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.
مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۸  لغایت تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۷ تعیین شده است.

اعلامیه پذیره نویسی عمومی ختراک

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۴۰۲/۰۳/۲۰ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت ریخته گری تراکتور سازی ایران از مبلغ ۱,۸۲۶,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۶,۳۳۰,۰۰۰ میلیون ریال، تعداد ۴,۳۲۴,۳۷۲,۹۱۵  سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۱۷۹,۶۲۷,۰۸۵  سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.
مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۸  لغایت تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۷ تعیین شده است.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه وسبحان

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری سبحان  از مبلغ ۷,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و حفظ پرتفوی شرکت که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۷ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

صدور مجوز افزایش سرمایه سمگا

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۱۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی،۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه:    اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه‌ای انجام شده

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه داوه

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت داروسازی آوه سینا از مبلغ ۶۹۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و برون رفت نقدینگی از شرکت ارائه گردید.


پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه  ونیرو

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایشرکت سرمایه گذاری نیرو از مبلغ ۱۰,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۵,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور تسریع در اجرای طرح‌های توسعه‌ای شرکت می‌باشد؛ که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۶ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه کزغال

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت زغال سنگ پروده طبس  از مبلغ ۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۸,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور سود آوری، بهبود ساختار مالی و عملیاتی شرکت که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۶ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

ثبت افزایش سرمایه غشهد

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۷  افزایش سرمایۀ شرکت شهد ایران از مبلغ ۸۱۹,۱۷۵ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۹۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۱۰۸۰۸۲۵ میلیون ریال، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۶ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه خودکفا

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت اقتصادی و خودکفائی آزادگان از مبلغ ۷,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور به منظور اصلاح ساختار مالی، کارآمد سازی دارایی‌ها، کاهش ریسک مالی و بهبود نسبت مالکانه که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۶ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه خکار

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۶ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه  شرکت ایرکا پارت صنعت  از مبلغ ۳,۴۵۹,۹۱۹,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح و تقویت ساختار مالی ارائه  گردید.


اعلامیه پذیره نویسی عمومی پخش

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ و صورتجلسه هیئت مدیره مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت پخش البرز از مبلغ ۲,۴۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۳,۸۰۰,۰۰۰ میلیون ریال، تعداد ۱,۳۷۰,۶۸۳,۲۸۹,۰۰۰  سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۲۹,۳۱۶,۷۱۱  سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.
مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۰  لغایت تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۹  تعیین شده است.


ثبت افزایش سرمایه وآتوس

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۷  افزایش سرمایۀ شرکت توسعه سرمایه گذاری کشاورزی آرین توسکا از مبلغ ۲۱,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۸۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ ۱,۷۷۹,۰۰۰ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۳ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار