بازدید 3412
۱

کشف سه مزرعه استخراج‌ ارز دیجیتال در اهواز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: سه مزرعه استخراج رمز ارز غیرمجاز در کلانشهر اهواز با ۷۰ دستگاه ماینر کشف و جمع‌آوری شد.
کد خبر: ۱۲۰۱۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰ 30 October 2023

به گزارش «تابناک»، عبدالحمید عباس شیاری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با تلاش و دستور مقام قضایی و فرماندهی انتظامی در راستای کمک به پایداری شبکه برق، این تعداد دستگاه ماینر غیرمجاز در کلانشهر اهواز کشف و ضبط شد.

وی افزود: این تعداد ماینر با همکاری کلانتری‌های ۱۱، ۲۱ و ۲۲ در مناطق حصیر آباد، عین ۲ و بهارستان اهواز کشف و جمع آوری شده است.

شیاری ادامه داد: همشهریان می‌توانند با همکاری در شناسایی و کشف دستگاه‌های ماینر غیرمجاز به حفظ پایداری شبکه برق و ارائه خدمات مطلوب کمک کرده و تا مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کنند.

شهروندان می‌توانند برای اطلاع رسانی در خصوص ماینرهای غیرمجاز از طریق " اپلیکیشن برق من " ، " سامانه اینترنتی www.tavanir.org.ir/samaat " و نیز با شماره گیری ۱۲۱ و ۱۵۲۱ برای ثبت گزارش معرفی اماکن غیرمجاز استخراج رمز ارز اقدام کنند.

بر اساس این گزارش پول مجازی (بیت‌کوین) پیش از این با استفاده از رایانه‌های خانگی تولید می‌شد اما در سال‌های اخیر با ساخت دستگاه‌های مخصوص استخراج این پول مجازی (ماینر)، واردات و استفاده از آنها در ایران غیرمجاز است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
باز داریم میریم تو فاز تحریم انگار. میخوایین بازم با کریپتو دور بزنین تحریم ها رو ...؟ مثل همون موقع که انقدر معاملات کریپتو رو بردین بالا تو دنیا که قیمت بیتکویین کشید نزدیک 70 هزار دلار.
یه سناریوی تکراری که از کشف مزارع غیرقانونی شروع میشه و به قطعی برق همه شهرهای کشور ختم میشه.

وجدانا اگه میخوایین اینکارو بکنین اطلاع بدین قبلش بیتکوین بخریم. چون این یه سیگنال قوی هست برای عبور بیتکوین از 50 هزار دلار.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار