بازدید 2690

تیم ملی زنان، دومین بازی را هم نبرد

رقابت‌های انتخابی المپیک در سه گروه چهار تیمی برگزار می‌شود که در پایان تیم‌های برتر سه گروه به همراه یکی از بهترین تیم‌های دوم به دور نهایی صعود می‌کنند.  
کد خبر: ۱۲۰۱۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳ 29 October 2023

تیم ملی فوتبال زنان ایران در دومین دیدار خود از انتخابی المپیک مقابل چین‌تایپه به تساوی بدون گل رضایت داد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی فوتبال زنان ایران در ادامه مرحله دوم رقابت‌های انتخابی المپیک از ساعت ۱۳ و ۴۰ دقیقه امروز (یکشنبه، هفتم آبان) به مصاف چین‌تایپه رفت و به تساوی بدون گل رضایت داد. 

تیم ملی ایران در گروه A این رقابت‌ها با تیم‌های استرالیا، چین‌تایپه و فیلیپین همگروه است. ملی‌پوشان ایران در اولین مسابقه مقابل استرالیا شکست خورند و با چین‌تایپه هم مساوی کردند. آنها در آخرین مسابقه خود چهارشنبه، ‌ دهم آبان به مصاف فیلیپین می‌رود.  

مرحله دوم رقابت‌های انتخابی المپیک در سه گروه چهار تیمی برگزار می‌شود که در پایان تیم‌های برتر سه گروه به همراه یکی از بهترین تیم‌های دوم به دور نهایی صعود می‌کنند.  

زهرا خواجوی، بهناز طاهرخانی، فاطمه امینه برازجانی، زهرا سربالی، مونا حمودی، حدیث بساط شیر، ملیکا محمدی، زهرا قنبری (کاپیتان)، شبنم بهشت، افسانه چترنور و نگین زندی در ترکیب ابتدایی تیم ایران قرار داشتند.

نیمه اول 

بازیکن چین‌تایپه در دقیقه ۱۵ روی یک ضدحمله، دفاع ایران را جا گذاشت و در موقعیت تک به تک با دروازه ایران قرار گرفت. زهرا خواجوی با خروج به موقع از دروازه توپ را بیرون زد.  

حملات چین‌تایپه بیشتر شد و در دقیقه ۱۹ بازیکن این تیم از بیرون محوطه جریمه شوت زد که با برخورد به تیرک دروازه ایران بیرون رفت.  

حدیث بساط‌شیر مصدوم شد و در دقیقه ۳۳ با برانکارد به خارج از زمین منتقل شد. گلنوش خسروی به جای او به زمین آمد. دقایقی بعد شبنم بهشت نیز از ناحیه ساق پا احساس ناراحتی کرد و قادر به ادامه مسابقه نبود. زینب عباسپور جای او را در زمین گرفت.  

نگین زندی در دقیقه ۴۲ با یک توپ‌ربایی خود را به محوطه جریمه چین‌تایپه رساند اما دفاع حریف توپ را به کرنر زد. 

نیمه دوم 

بازیکن چین‌تایپه در دقیقه ۴۸ خواجوی را دریبل زد و در حالی که دروازه ایران خالی بود، بهناز طاهرخانی با تکل به موقع توپ را راهی کرنر کرد.  

در دقیقه ۷۲ ایران به محوطه جریمه تایپه سانتر کرد که دروازه‌بان این تیم توپ را گرفت. چترنور برای اینکه برای بازیکنمان ایران زمان بخرد تا برگردد، جلو دروازه‌بان تایپه ایستاد و او را به زمین زد. دروازه‌بان تایپه هم بعد از اینکه از زمین بلند شد به شانه چترنور ضربه زد و مهاجم ایران را به زمین زد. داور بازی به موقع در این صحنه حاضر شد و مانع از این شد که درگیری ادامه پیدا کند. 

دو تیم موقعیت‌هایی را روی دروازه هم ایجاد کردند اما موفق به گلزنی نشدند و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

در این بازی زهرا خواجوی عملکرد خوبی داشت و بارها مانع از باز شدن دروازه خود شد.  

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست