کدام نماد‌ها افزایش سرمایه دارند؟

برخی از نمادها بر اساس آگهی‌های منتشر شده در سامانه کُدال در صف موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده برای افزایش سرمایه هستند. اما این نمادها کدامند؟
کد خبر: ۱۲۰۱۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸ 28 October 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، افزایش سرمایه یکی از راه‌های تامین مالی به منظور توسعه و گسترش و بهبود عملکرد مالی یک شرکت است. این فرآیند برای سهامداران نیز بسیار حائز اهمیت است. چندروز گذشته نیز اطلاعیه‌های متعددی در خصوص هر یک از مراحل افزایش سرمایه در سامانه کدال منتشر شده است که در این گزارش به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته ایم

اعلامیه پذیره نویسی عمومی  ولقمان

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۴۰۲/۰۳/۰۶ و صورتجلسه هیئت مدیره مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۰ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت سرمایه گذاری لقمان از مبلغ ۱,۳۵۷,۶۵۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۵,۴۳۰,۶۰۰ میلیون ریال، تعداد ۳,۸۱۸,۲۷۶,۴۵۴  سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۲۵۴,۶۷۳,۵۴۶  سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.
مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۶  لغایت تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ تعیین شده است.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه حپترو

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت مهندسی حمل و نقل پتروشیمی از مبلغ ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی سهامداران، مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته به منظور جبران مخارج گذشته و خرید ۱۰ دستگاه کشنده و تانکر که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۳ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

صدور مجوز افزایش سرمایه بپاس

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت بیمه پاسارگاد  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۶۱,۲۳۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۱۳,۷۶۴,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۱۳,۷۶۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۱۳,۷۶۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه:    ارتقاء نسبت توانگری مالی، افزایش ظرفیت نگهداری و تامین منابع لازم جهت توسعه فعالیت‌های آتی سرمایه

صدور مجوز افزایش سرمایه دحاوی

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت الحاوی  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۱,۰۸۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۵,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۵,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۶۶۵,۰۲۵,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل سود انباشته، ۴,۷۳۴,۹۷۵,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها
موضوع افزایش سرمایه:    اصلاح ساختار مالی در اجرای مفاد ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی (مصوب ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ مجلس شورای اسلامی)


صدور مجوز افزایش سرمایه شکام

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۳,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۳,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۳,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه:    اصلاح ساختار مالی و استفاده از مزایای تخفیف مالیاتی موضوع بند «ه» تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه اعتلا

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری اعتلاء البرز از مبلغ ۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور حفظ نقدینگی شرکت و عدم خروج نقدینگی مذکور و همچنین ارتقاء بیشترسودآوری (از مبلغ ۳.۰۵۰ میلیارد ریال به مبلغ ۴.۰۰۰ میلیارد ریال در مرحله اول و از مبلغ ۴.۰۰۰ میلیارد ریال به مبلغ ۵.۱۵۰ میلیارد ریال در مرحله دوم) که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۳ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

صدور مجوز افزایش سرمایه اتکای

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت بیمه اتکایی ایرانیان  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه:    اصلاح ساختار مالی

صدور مجوز افزایش سرمایه تپسی

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۲,۴۶۲,۵۶۶,۹۸۹,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۴,۰۳۷,۴۳۳,۰۱۱ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۴,۰۳۷,۴۳۳,۰۱۱,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۴,۰۳۷,۴۳۳,۰۱۱,۰۰۰  ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی.
موضوع افزایش سرمایه:    اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه گپارس

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت مجتمع‌های گردشگری و امور رفاهی کارگزاران پارس از مبلغ ۱۵,۳۰۷,۰۰۷,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور بهبود نسبت‌های مالی و بهبود وضعیت نقدینگی که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۳ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

نتایج حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده ولبهمن

پیرو افزایش سرمایه شرکت بهمن لیزینگ از مبلغ ۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی سهامداران نتایج حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده به شرح جدول ذیل ارائه می‌گردد.

کدام نماد‌ها افزایش سرمایه دارند؟ | ۳ نماد در انتظار تایید افزایش سرمایه

ثبت افزایش سرمایه وآتوس

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۷  افزایش سرمایۀ شرکت توسعه سرمایه گذاری کشاورزی آرین توسکا  از مبلغ ۲۱,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۸۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ ۱,۷۷۹,۰۰۰ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۳ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست