بازدید 13567
۳

انتقال سریع نیروهای نیروی زمینی ارتش از ۷ استان

سخنگوی رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ نزاجا از انتقال و جابه‌جایی سریع ۴ تیپ رزمی، یک گروه مهندسی رزمی و توپخانه از طریق زمین و هوا با پیمایش مسافتی بالغ بر هزار کیلومتر در کمتر از ۴۸ ساعت به منطقه عمومی رزمایش خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶ 27 October 2023

به گزارش تابناک، ایرنا نوشت: سرتیپ کریم چشک در خصوص جابه‌جایی و گسیل ادوات و تجهیزات به منطقه رزمایش، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جابه‌جایی تمامی نیروها و تجهیزات از طریق زمین و هوا با پیمایش مسافتی بالغ بر هزار کیلومتر در کمتر از ۴۸ ساعت اقدام کم‌نظیری است که با کشنده‌های سنگین و فوق سنگین ساخت متخصصان مرکز تولید و بهینه‌سازی شهید زرهرن نیروی زمینی ارتش انجام شد.

سرتیپ چشک افزود: در مرحله نخست انتقال زمینی و هوایی ۴ تیپ رزمی، یک گروه مهندسی رزمی، یک گروه توپخانه و دیگر نیروها را به صورت همزمان از ۷ استان کشور، به منطقه عمومی رزمایش گسیل داشتیم.

وی با اشاره به روند برگزاری رزمایش اظهار کرد: در روز اول رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ نیروی زمینی ارتش با توجّه به تاکتیک پدافند در ساحل، به منظور تثبیت دشمن در سواحل و جلوگیری از پیشروی آنان، بنابر درخواست پشتیبانی نیروی دریایی توانست با استفاده از پهپادهای انهدامی و رزمی آرش و مهاجر به حمایت از نیروی دریایی پرداخته و مسیرهای نفوذ نیروهای مهاجم را مسدود نماید.

سخنگوی رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ نیروی زمینی ارتش همچنین بهره‌گیری از توان بالگردی در پشتیبانی از نیروها و استفاده از انواع موشک‌های ضدزره زمین پایه و هواپایه را در راستای مقابله با نیروهای مهاجم از دیگر مراحل اجرای این رزمایش عنوان کرد.

سرتیپ چشک سخنگوی رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ نزاجا افزود: مطابق با سناریوی از پیش طراحی شده، پهپادهای شناسایی، انهدامی و رزمی نیروی زمینی در ادامه اجرای عملیات پدافند ساحلی وارد عرصه شده اهداف مورد نظر را با دقت مورد اصابت قرار دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
با این اقتصاد بسیار بسیار ضعیف مشخص است که نتیجه ایی جز یک ارتش ضعیف ندارد . اگر دنبال قدرت نظامی هستید اول باید یک سر و سامانی به اقتصاد دهید اگر موفقیت کسل شد آنوقت می‌شود کاری برای قدرت نظامی کرد.
پاسخ ها
شلمچه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
ظاهراً از اقتدار نظامی ایران اسلامی اذیت شدی
اقتصاد را کسانی که مسئولیت ان داشته و دارند باید درست کند خداوند لعنت کند غربگدایان را که اقتصاد کشور را نابسامان کردند
هرچه قدرت نظامی قوی تر کنیم ایران اسلامی دچار آسیب نخواهد شد اگر قدرت نظامی ضعیف شد محکوم به جنگ هستیم مادر جنگ متولدشدیم ودر جنگ بزرگ شدیم ودرحال حاضر تهدیدات پیشرو زیاداست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست