بازدید 2310

چرفچنکو: در تاجیکستان منتظر پرسپولیس هستیم

کد خبر: ۱۲۰۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴ 24 October 2023

ایگور چرفچنکو بعد از باخت در آزادی برای پرسپولیس خط و نشان کشید. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرمربی استقلال تاجیکستان پس از شکست تیمش در هفته سوم لیگ لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس ایران در نشست خبری گفت: برد پرسپولیس را تبریک می‌گویم چرا که بازی بسیار خوبی انجام داد. ما شانس‌های خیلی خوبی داشتیم اما نتوانستیم به گل برسیم. هنوز چند بازی دیگر در پیش داریم و می‌توانیم در بازی‌های آینده به موفقیت برسیم. منتظر پرسپولیس در شهر دوشنبه، پایتخت تاجیکستان خواهیم بود.

مربی استقلال تاجیکستان در واکنش به اینکه آیا این تیم می‌تواند مقابل پرسپولیس در تاجیکستان انتقام شکست بگیرد؟ گفت: ما منتظر پرسپولیس در تاجیکستان هستیم. مردم ما خیلی مهمان‌نواز هستند.

او در واکنش به این پرسش که به نظر می‌رسد بعد از از دست دادن پنالتی روحیه تیمتان خراب شد، گفت: فوتبال همین است و همه توپ‌ها الزاماً نباید تبدیل به گل شوند. در فاصله دو نیمه هم با بازیکنان صحبت کردم که شرایط روحی و روانی خود را حفظ کنند.

مربی استقلال تاجیکستان در خصوص عملکرد هنانوف، بازیکن تاجیکستانی پرسپولیس گفت: در خصوص این بازیکن از سرمربی پرسپولیس بپرسید چرا که تمرکز من روی تیم خودم بود.

 

اوکورو: تلاش می‌کنیم در بازی برگشت پیروز باشیم

اوکورو، بازیکن تیم استقلال تاجیکستان پس از این شکست‌ گفت: بعضی روزها در فوتبال پیروز هستید و بعضی اوقات هم شکست خواهید خورد. باید تلاش کنید و در بازی‌های پیش رو فعال‌تر باشیم. می‌توانستیم نمایش بهتری داشته باشیم اما تلاش می‌کنیم در بازی برگشت مقابل پرسپولیس به پیروزی برسیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست