بازدید 4317
۵

دبیرکل سازمان ملل: حمله حماس بی‌دلیل نبود

دبیر کل سازمان ملل متحد درباره عملیات حماس در هفتم اکتبر علیه رژیم صهیونیستی گفته «این حمله» در بستر ۵۶ سال «اشغالگری خفه‌کننده» صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۲۰۰۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶ 24 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد امروز سه‌شنبه خوستار توجه به زمینه‌هایی شده که باعث پدیدآیی عملیات ۷ اکتبر علیه رژیم صهیونیستی شده‌اند. 

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس، روز ۷ اکتبر در یک عملیات غافلگیرکننده به رژیم صهیونیستی حمله کرد. رژیم صهیونیستی در مقابل از آن روز منطقه غزه را تحت بمباران‌های بی‌امان قرار داده است.  

آنتونیو گوترش گفت حملات ۷ اکتبر قتل عامی که در غزه اتفاق می‌افتد را توجیه نمی‌کند. او همچنین گفت: «هیچ چیز نمی‌تواند قتل عام و ربودن غیرنظامی‌ها یا شلیک موشک به مواضع غیرنظامی را توجیه کند.»

رژیم صهیونیستی از دو روز بعد از عملیات حماس اعلام کرد غزه را در محاصره کامل قرار داده و بعد از بستن آب و برق به روی مردم ورود سوخت به این منطقه را ممنوع کرده است. 

گرانترین دوره فارکس رایگان شد " فرصت رو از دست نده"

گوترش گفت: «ذخایر سوخت در غزه ظرف چند روز به پایان خواهد رسید و این مسئله به ایجاد یک فاجعه انسانی منجر خواهد شد.»
دبیر کل سازمان ملل گفت کمک‌های انسانی باید بدون محدودیت وارد نوار غزه شوند. 
گوترش گفت که هیچ یک از طرف‌های یک درگیری مسلحانه فراتر از قوانین انسانی قرار ندارند. او همچنین خواستار مقابله با «یهودستیزی» و اسلام‌هراسی شد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
تا دیر نشده فورا از کشتار بی رحمانه مردم غزه توسط بمب های آمریکا با حمایت بی‌دریغ انگلیس و فرانسه و آلمان درس گرفته و از ان پی تی خارج و بمب اتمی بسازید تا از کشتار بی رحمانه مردم ایران و شیعیان جهان جلوگیری نمایید فردا دیر است
اینا همه میدونن چی کار کنن بزودی تمام گروکانها آزادمی شن
من نمی دونم چرا رسانه های ایرانی هنوز برای سازمان ملل و دبیر کل اون ارزش قائل میشن و افاضاتش رو تیتر میکنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عجب وقاحتی این مرد دارد فردا می گه نسل کشی یهودیان توسط هیتلر هم بی دیلی نبود!!!! شرم بر سازمانی که این فرد دبیر کلش باشد
کاش هیتلر دوباره زنده شود و صهیونیست های کثیف را قتل عام کند ...این زمان هیتلرها می طلبد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم