بازدید 5263
۴

قتل زن ۴۰ ساله توسط همسرش در تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از قتل زن ۴۰ ساله توسط همسرش در شمال غرب تهران و دستگیری قاتل خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۰۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹ 24 October 2023


به گزارش تابناک، سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت: اواسط مهرماه سال جاری در پی وقوع یک فقره قتل در یک منزل در شمال غرب استان تهران و وصول این خبر به کلانتری محل، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان این اداره در گام نخست با تن‌پیمایی جسد، آثار جراحت در گلو، پهلو و قفسه سینه را مشاهده کردند و پس از بررسی صحنه جرم متوجه شدند که اتاق کاملا به‌هم‌ریخته و وسایل منزل تخریب شده بود. در ادامه کارآگاهان از نخستین فردی که به منزل مقتول مراجعه کرده بود، تحقیقات به عمل آوردند و وی اظهار کرد: «مقتول همسر برادرم است و ساعتی پس از وقوع حادثه، برادرم نزد من آمد و با این جمله که همسرم را به قتل رساندم و فرزندانم پیش تو امانت باشند، چون قصد دارم فردی را که با همسرم روابط نامشروع داشته است را نیز به قتل برسانم و پس از آن خودم را به پلیس معرفی کنم» محل را ترک کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با تحقیقات میدانی و اطلاعاتی دریافتند که روز بعد از حادثه، قاتل به سراغ مردی در یکی از خیابان‌های مرکز شهر تهران می‌رود و پس از درگیری با آن مرد، او را به ضرب چاقو مجروح می‌کند، اما سپس توسط عوامل پلیس دستگیر می‌شود و مضروب برای مداوا به بیمارستان منتقل شده است.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، ولی‌پور گودرزی در پایان با بیان این که قاتل در عملیات پلیسی دستگیر شد و صراحتا به ارتکاب قتل اعتراف کرد، اظهار داشت: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی، به اتهام قتل عمد به زندان منتقل شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
عجب کار اشتباهی کرد خوب طلاقش میدادیمرد دیوانه
خوب کاری کرد... زن خیانتکار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
انسان هستیم و قانون و دادگاه هست طلاقش میداد باید فرقی با حیوانات جنگل باشد...
خیانت زشت وعاقبت خوبی نداره.اگه به هردلیلی نتوانستی باهاش زندگی کنی ..طلاق بهتره ازخیانت وعاقبت این چنین.ازبدوبدتر .مجبوری طلاق باشه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار