بازدید 10859
۶
بسته ویدیویی «تابناک»

جنگ حماس و اسرائیل به روایت جان مرشایمر / نامه صوتی امام موسی صدر به صادق طباطبایی / بازطراحی نقشه مترو ژاپن با کمک کپک! / کادیلاکی که شهاب حسینی به عشق پدرش خرید

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌های عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کد خبر: ۱۱۹۹۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸ 19 October 2023

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 

 

جنگ حماس و اسرائیل به روایت جان مرشایمر

جان مرشایمر، استاد علوم سیاسی و روابط بین‌الملل در دانشگاه شیکاگو و چهره‌های مطرح مکتب رئالیسم سیاسی، تحلیل جالبی درباره جنگ حماس و اسرائیل مطرح کرده است. این تحلیل را با زیرنویس فارسی می‌بینید. 

 

 

نامه صوتی امام موسی صدر به صادق طباطبایی

امام موسی صدر در یک نامه صوتی که خطاب به مرحوم دکتر صادق طباطبایی ضبط کرده است، نکاتی را برای خواهرزاده جوانش پیش از عزیمت برای ادامه تحصیل به آلمان بیان کرده است. او در این نامه که فایل صوتی آن را می شنوید، می‌گوید: «آیندۀ ما به دست تو و امثال تو از جوان هاست ... امیدواریم که دنیایی که نسل شما می سازد، دنیایی آزاد و آباد و آسوده باشد؛ دنیایی که در آن عدل و حق و خیر، همراه ایمان و علم باشد.» این نامه صوتی را در تابناک می‌شنوید. 

 

 

بازطراحی نقشه مترو ژاپن با کمک کپک!

دانشمندان ژاپنی برای بهبود ترافیک خطوط مترو و بازطراحی خطوط به قصد کاهش ترافیک، از یک کپک استفاده کردند. آزمایش شگفت انگیزی که آنها انجام دادند و به بهبود شرایط مترو انجامید، در این ویدیو می‌بینید. 

 

 

کادیلاکی که شهاب حسینی به عشق پدرش خرید

شهاب حسینی کارگردان و بازیگر سینما، یک خودرو کادیلاک سویل از کادیلاک‌های کلاسیک پرطرفدار خرید و در تصاویری خطاب به فروش گفت: «این ماشین را به یاد پدرم خریدم.» در ابتدا این ویدیو و سپس بررسی فنی این خودرو جذاب را می‌بینید. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۶
هشدار افسر سابق اطلاعاتی آمریکا به بایدن‌ از قدرت نظامی نیروهای مقاومت و ایران؛ ما دیگر قدرتمندترین کشور دنیا نیستیم!

اسکات ریتر افسر ارشد اسبق اطلاعات آمریکا:
بایدن می‌داند نمی‌تواند ایران را شکست دهد به این دلیل به اسرائیل سفر کرده است تا به آنها بگوید نمیتوانیم اجازه دهیم وارد غزه شوید چون اگر ایران هم وارد شود آن وقت نمی‌توانیم جلوی آنها را بگیریم، ما و اسرائیل می‌دانیم که در این جنگ شکست می‌خوریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
قویترین کشور دنیا شوروی بود ولی حمایت مردمی نداشت
خیلی ساده لوحی خدا به پدر مادرت ببخشه تو را
ما مردم ایران همگی پشت انقلاب هستیم ولز آرمان هایش در برای فلسطین دفاع میکنیم
بابای تو موتور سیکلت هم نداشته اگر می داشت کلی عکسبارون میکردی
جمهوری اسلامی ایران مردمی ترین نظام سیاسی جهان ...

ملت ایران ا
پشتیبان رهبری و نظام خود هستند .
برلی همین هم هست که آمریکا هیچ غلطی نتوانسته انجام دهد
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی