بازدید 4355

الجزیره: بمباران اسرائیل عامل انفجار بیمارستان غزه بود

الجزیره اعلام کرد که یک تیم تحقیق دیجیتال این شبکه ویدئوها و شواهد دریافتی را به دقت بررسی کرده است.
کد خبر: ۱۱۹۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴ 19 October 2023


به گزارش تابناک، الجزیره به نقل از تیم تحقیق دیجیتال خود اعلام کرد که بررسی های این تیم که ثانیه به ثانیه رخدادها را بررسی کرده به وضوح نشان می دهد، که اسرائیل چهار بار در بازه ی زمانی منتهی به انفجار حوالی بیمارستان «الاهلی العربی (المعمدانی) را هدف قرار داده است که یکی از آنها موجب فاجعه کشتار حدود پانصد تن در این بیمارستان شده است. این موارد در لحظات  ۱۸:۵۴:۲۸ و ۱۸:۵۵:۰۳ و ۱۸:۵۷:۴۲ و ۱۸:۵۸:۰۳ بوده است که مورد آخری منتهی به فاجعه شده است.

گزارش الجزیره را در این لینک دنبال کنید:

Al Jazeera English on X: “An Al Jazeera digital investigation found no grounds for the Israeli army’s claim that the strike on the al-Ahli Arab hospital in Gaza was caused by a failed rocket launch. https://t.co/DQsrBXfwmL” / X (twitter.com)

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۰
فیلمبردار که نزدیک صحنه است بنظر نمی آید سه انفجاری قبل از آن شنیده باشد هم از لحن صدا و هم از جهت دوربین کاملا مشخص است.
چرا بیمارستان دپوی مواد منفجره بوده؟
خواهشا دست از تطهیر اسرائیل بردارید ، اگر با انسانیت همدردی نمکنید ، نمک به زخم جگر سوخته مردم آزاده دنیل نپاشید
باشه;)
عامل بخاک و خون کشیدن بیماران و مجروحین بیمارستان، باید در محاکم بینالمللی محاکمه ‌ مجازات شوند. غزه، اکراین اسراییل و هر جای دنیا این امر محکوم و باید پیگیری شود.
با احترام عکسهایی که منتشر ششده نشان می دهد این عدد 500 نفر هم خیلی اغراق آمیز است.
من با هر نوع کشتار غیر نظامیان مخالفم اما یک نفر بگوید که بمباران بیمارستان آنهم با بمبهایی که تاکنون اسرائیل از این نمونه استفاده نکرده چه سودی برای اسرائیل دارد؟ اگر هم اشتباهی بوده که بحث دیگری است. ولی تا کنون بارها موشکهای حماس و جهاد یا عمل نکرده اند یا اشتباه عمل کرده اند!
ای کاش محل انفجار بقیه بمبهاییکه اسرائیل در این دقایق شلیک کرده را نشان می داد تا ببینیم آیا آنها هم از این نمونه بوده اند و تخریب خاصی نداشته اند و زمین را گود نکرده اند و بیشتر آتش سوزی رخ داده!
چقدر هم منبع بی طرفی !!!!!! الجزیره خودش از حماس حمایت می کنه معلومه که چی باید منتشر کنه . انفجار بیمارستان غزه کار کسی بوده که از آن سود می بره الان از انفجار بیمارستان حماس داره سود می بره یا اسراییل؟؟
فرمانده نظامی اسراییل امروز در یک گفتگو با فاکس در این زمینه تاکید کرد که ما اسنادمان در این زمینه را ارایه کردیم و بسیاری از کشورها قبول کردند. حالا اگر کشورهایی قبول ندارند مساله ای نیست-یعنی هرطور راحتند. برای ما ادامه عملیات مهم است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی