بازدید 19965

خلاقیت عجیب شهرداری تهران کار دست مردم داد

ترکیدن یکی از بالن‌های قرمز رنگ که هر کدام نماد «یک کارگاه عمرانی» در شهر هستند در محله چیتگر تهران باعث سوختگی شش نوجوان شده است. احتمالا استفاده از گازهای اشتعال‌زا علت بروز چنین حادثه‌ بوده است.
کد خبر: ۱۱۹۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰ 19 October 2023

به گزارش تابناک، اعتماد آنلاین نوشت: در حالی این روزها بیلبوردهای جنجالی «شهرداری تهران» خبرساز است، ابتکار جدید شهرداری با عنوان «بالن‌های قرمز در تهران» حادثه‌ساز شده است.

طبق اعلام شهرداری تهران، هر کدام ازاین بالن‌ها که در سطح شهر و در تمام مناطق گسترش پیدا کرده، نماد یک کارگاه عمرانی برای یکی از پروژه‌های در دست ساخت شهر، توسط شهرداری تهران است.

در واقع شهروندان مناطق مختلف هر جا که این بالن ها را دیدند متوجه می شوند که یک خدمت و امکان جدیدی به شهر تهران و به منطقه آنها اضافه می‌شود.

اما ترکیدن یکی از بالن‌های قرمز رنگ که هر کدام نماد «یک کارگاه عمرانی» در شهر هستند در محله چیتگر تهران باعث سوختگی شش نوجوان شده است. احتمالا استفاده از گازهای اشتعال‌زا علت بروز چنین حادثه‌ بوده است.

خبرگزاری ایسنا در این رابطه نوشت: براثرترکیدگی یک بالن ۶ کودک در زمین بازی کودکان دچار سوختگی شدند. اورژانس سوختگی ۶ کودک را تایید کرده اما در خصوص این که این بالن متعلق به چه بخشی است اظهار نظری نکرده است . درحال حاضر یکی از ارگان هایی که برای معرفی پروژه های عمرانی خود از بالن استفاده کرده ، شهرداری تهران است .

اما با توجه به این که این زمین در نزدیکی پروژه های شهرداری تهران است این احتمال که بالن حادثه ساز متعلق به شهرداری تهران باشد وجود دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۲۷
خلاقیت جناب شهردار نابغه واقعا حیرت انگیز است....

چرا ما قدردان این شهردار نیستیم........!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
اگر میدونستم احتمال چنین خطری هست قطعا منصرف می شدند. ایشالا بچه های نازنین آسیب جدی نبینن. همه ما هم قبل از هر کاری چه در زندگی خودمون چه در مسولیت هامون به جوانب کاری جدی تر بیاندیشیم
احتمالا بچه ها داشتن بالن را پایین میکشدند تا بلندش کنن که بالون ترکیده و گاز داخل آن آتیش گرفته.
زاکانی رفته سوییس
بلن را به جای پر کردن با هلیم با هیدروژن پر کردند که ارزان باشد واقعا کدام ا چنین تصمیمی گرفته به عنوان قتل عمد باید شهردار و تایید کنندگان این عمل اعدام شدند چون احتمالا کلی پول خرید بالن هلیم هزینه کردند و با هیدروژن پر کردند این دزدان جانی باید بمیرند
یعنی این شهرداری یک کار و نمی تونه درستانجام بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
حق دارین ولی کمی منصفانه نگاه کنید جاروب زباله برداری فضای سبز میادین میوه و خشکبار و آتشنشانی میدان دوآب و کارهای آسفالت و عمرانی و مدیریت ترافیک واقعا کار راحتی هم نیست آدم گاهی خودش هم تو زندگی خودش خطا میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
این مردک به درد غاز چراندن هم نمیخورد چه برسد به شهردار بودن
در اطراف محل زندگی من دو تا ۳ روزی حدود ۴ بالن قابل رویت بود ولی به مرور بادشان یا گازران خالی شد و همگی در اطراف به اصطلاح پروژه سقوط کردند... من نمی‌دانم مردم تهران و شهر تهران و پایتخت ایران چرا باید دچار این دوره شهرداری نالایق و بی کفایت باشد، شهر بهتر که نشده داره ویرانه و خرابه میشه ، زاکانی خواهشن بسه دیگه گندزدی به تهران زیبایمان
چی بگم سکوت بهترین راه هست فعلا فعلا پول نفت بی زبون دستتونه بتازید فعلا
کار قشنگی هست ولی وقتی خطرناک باشه نباید استفاده کرد خصوصا اینکه حجم زیادی گاز نیاز تا این بالن به هوا بره از این گذشته راه های زیادی دیگه ایم هست برای اطلاع رسانی از جمله استفاده از مسیریابها که امروزه تقریبا فراگیر شده میشه رو نقشه این کار انجام داد و هیچ جا رم منفجر نکرد و به کسی اسیب نزد
حتما اعلام میشه بجه ها مقصر بودندزاکانی کجاست؟
مدت نه چندان دوری هم یکی به تیر برق سمت شهرری خیابان پارکینگ یا همان آستانه گیر کرده بود . خدا رحم کرد
با آمدن دکتر زاکانی به شهرداری تهران هر هفته شاهد افتتاح پروژه هستیم و شهر تهران به واقع در حال بسامان شدن است بیاییم منصفانه بدور از حب و بغض سیاسی شهرداری را همراهی نا مشکلات شهر تهران برطرف شود .
چرا روی بالون ها ننوشتین مرگ بر اسرائیل!!!
یک اقازاده ای باللن وارد کرده بود خواستن دلارش بدن
جون میده با تفنگ بادی در هوا منفجرشون کنی. مرسی زاکانی جان که برای تفریج مردم بالون باد میکنی.
شهردار ریاکار کوچکترین کاری که انجام می ده تو بوق و کرنا می کنه همه بفهمن زاکانی منزجرکننده است با ان تابلوهای تبلیغاتی زجر اور
لیاقت شما همون نجفی قاتل هست، نه امثال قالیباف و زاکانی.
این جور خودنمایی ها واقدامات غیر مدبرانه فقط نتیجه گماردن افراد نالایق وناشایست در جایگاهی که شرایط آنرا ندارند وفقط بر اساس روابط گمارده شدند
خیلی جالبه
فعلا فقط سوختگی‌۶ نفر تأیید شده و شما حدس میزنید به بالن‌های شهرداری مربوطه هنوز هیچی هم قطعی نشده حکم هم صادر کردین
هر چی سرمون بیارند حقمونه خودمون مقصریم خودمون میخواهیم الکی هم غر غر نکنید لیاقت مردم همین است ممنون
شرم کنیدازاین همه نقد،ازشهردار،اقای،زاکانی،خط های جدید مترو،اضافه کردن اتوبوس شهری،وووووو،از کارهای ایشان بوده مردی دستپاک ،جانباز،واهل تلاش.
یه خبر رو تیتر میزنید و میچسبونید به شهرداری،بعد خط آخر مقالتون میگید اصلا هنوز مشخص نشده که این برا شهرداری بوده یا نه ؟!!!!!
شما دیگه کی هستین؟!!!
با سلام
لطفا استانداردی و شهداریی رسیدگی کنن
زمین چمن رو دادن اجاره کلی پول جمع میشه میاد توجیب معلوم نیست چه کسی هیچ سودی برای ما بچه ها نداره این زمین میتونین بیاین خودتون از اهالی بپرسین و تحقیق کنین این زمین چمن واقع در محله چیتگر شمالی در خیابان ۴۳ است پیگیر باشید .
حالا هم که ۶ نوجوان ۱۲ ساله بچه محلمون آسیب جدی دیدین اینم از زمین چمن بدرد نخور محله ما که هیچ سودی نداره .
مشخص نکردن که بچه ها رفتن بالا یا بالن اومده پایین؟؟ لطفا مشخص کنید، چون من هم باک ماشین رو پر کردم گذاشتم کنار خیابان!! اگه زبالم لال بچه ها برن سمت ماشین،اونو آتیش بزنن کسی براش اتفاقی بیفته من مقصر هستم؟؟ منو از نگرانی برهانید.
انتظار دارید از زاکانی چی دربیاد ؟؟!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست