بازدید 4923
۱
همه ستاره های مشمول باید به خدمت بروند، همین حالا!

ابلاغ ضربتی نیروهای مسلح به فوتبال: تعویق سربازی ممنوع!

کد خبر: ۱۱۹۹۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸ 17 October 2023

ابلاغ ضربتی نیروهای مسلح به فوتبال: تعویق سربازی ممنوع!

مصوبه ناگهانی و ضربتی نیروهای نظامی ، لیگ های سه رشته پولساز فوتبال ، والیبال و بسکتبال را شخم خواهد زد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ براساس مصوبه جدید ستاد کل نیروهای مسلح، بازیکنان حرفه‌ای سه رشته فوتبال، والیبال و بسکتبال از این پس نمی‌توانند از قانون تعویق خدمت سربازی در سطح ملی تا 30 سالگی و در سطح لیگ تا 28 سالگی استفاده کنند و باید بلافاصله بعد از مشمول شدن به خدمت سربازی بروند!

نکته عجیب تر اینجاست که این قانون از زمان ابلاغ، لازم‌الاجراست! یعنی تیمی که لیست خود را در ابتدای فصل با با چند ستاره قانونی آن زمان بسته است حالا در میانه مسابقات با بحران بازیکن مواجه خواهد شد! آنهم در مقطعی که جذب بازیکن و جایگزین کردن آنها تقریبا محال است.

قانون جدید به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ابلاغ شده است و به زودی نیز به اطلاع باشگاه‌های لیگ برتری خواهد رسید تا هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف بازیکنان مشمول خود اقدام کنند.

آخرین نمونه ای که از این قانون استفاده کرد میلاد سرلک بود که حالا با وجود اینکه به تیم ملی دعوت شده، احتمالا باید راهی خدمت سربازی شود!

از آنجایی که مسئولیت و عواقب استفاده از بازیکنان مشمول برعهده باشگاه‌ها است، مدیران لیگ برتری باید وضعیت سربازی بازیکنان خود را مورد بررسی قرار داده و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند. طبیعی است در صورت استفاده از بازیکن سرباز و عدم توجه به قانون جدید، در صورت شکایت تیم روبه‌رو نتیجه بازی می‌تواند سه بر صفر به سود حریف شود.

این موضوع هم بحرانی برای تیم‌های ملی این سه رشته ایجاد می‌کند و هم باشگاه های نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا از مشکل کمبود بازیکن تراز اول که در حال حاضر با آن مواجه هستند، بیشتر رنج خواهند کشید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
به به
جانم
چقدر پر مهره بشن تیم های فجر و ملوان.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی