بازدید 4617
۵

حسرت رئیس صداوسیما درباره داریوش مهرجویی

رییس صداوسیما با پیامی واقعه پیش آمده برای مهرجویی و همسرش را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۱۹۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹ 16 October 2023



به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما در پی واقعه تلخ پیش آمده برای داریوش مهرجویی کارگردان نامدار کشورمان و همسرش، در پیامی این واقعه را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

«انالله و اناالیه راجعون

روزی تلخ و دردناک برای هنر ایران رقم خورد. فقدان اندوه بار و تاسف برانگیز مرحوم داریوش مهرجویی و همسر محترمه اش، قلب همه مان را جریجه دار کرد. آن استاد فقید با قلم و نگاهش یکی از نمادهای سینمای مردمی و محبوب ایران بود و آثارش در زمره ماندگارترین‌ها قرار دارد. مرحوم مهرجویی سابقه همکاری با رسانه ملی در ساخت فیلم های «مهمان مامان» و «آسمان محبوب» داشت و چه حسرت برانگیز که دو سریال «عطار» و «زکریای رازی» با قلم وی به مرحله تصویربرداری نرسید.

بی شک عاملان وقوع جنایت هولناک دیشب، تاوان پس خواهند داد و عدالت درباره شان اجرا خواهد شد. ضایعه درگذشت مرحوم مهرجویی و همسرشان را به خانواده، دوستان و اهالی هنر تسلیت گفته و از خداوند منان برای آن دو عزیز، رحمت واسعه الهی مسألت می نمایم.»

داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر، شامگاه ۲۲ مهر در خانه خود در کرج توسط افراد ناشناس به قتل رسیدند. مرحوم مهرجویی متولد ۱۳۱۸ بود و با ساخت آثاری مانند «گاو»، «دایره مینا»، «هامون»، «لیلا»، «سارا»، «پری»، «اجاره نشین‌ها»، «مهمان مامان»، «نارنجی پوش»، «سنتوری»، «آسمان محبوب» و «لامینور» از جمله کارگردانان صاحب سبک سینمای ایران به شمار می آمد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
جای این همه نامه پراحساس سطحی ، بگویید این چند مدت که مسوول بودی په پروژه ایی به ایشان پیشنهاد دادید ؟
پاسخ ها
saman
| Poland |
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
این هم یک نوع موج سواری است . ولی اقای جبلی که ادعای خیلی حزب الهی داری شما چرا خالی می بندی راست حسینی حرف دلت را بزن چطور میتوانی گذشته خودت را اصلاح کنی اقدامات شما همین الان هم در رابطه با هنرمندان و مجریان تند و از روی بد فهمی مسائل است
اینها اصلا مهرجویی رو می شناسند؟؟؟؟
نوش دارو پس از مرگ سهراب( چه حرفهایی که همین مسئولین صدا و سیما قبل از مرگ ایشان به ناحق به او نسبت نداده بودن)
شما که حداقل در این متن تسلیت ، مودبانه از ایشان و همسر شان یاد کردید لااقل به متن نویسان خبر بخش های خبری تان یادآوری کنید که مودبانه تر این اخبار را پوشش دهند . عذر می‌خوام در این دو روز عبارت مهرجویی و همسرش توسط مجریان خبر بارها تکرار شده . حتما که خط فکری و جو غالب صدا و سیما مخصوصا سردبیران خبر با استاد مرحوم فرق میکنه ولی رعایت ادب فقط با یک الف و نون این قدر سخته ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار