بازدید 3825

حکم بازداشت این مهاجم به خاطر وعده سر خرمن!

دنیل استوریج به دلیل عدم پرداخت جایزه پیدا کردن حیوان خانگی‌اش محکوم شد!
کد خبر: ۱۱۹۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳ 14 October 2023

به گزارش تابناک، در ژوئن 2019، دانیل استوریج، مهاجم انگلیسی سابق لیورپول و چلسی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد جایزه‌ای 30 هزار دلاری برای پیدا کردن سگش پرداخت می‌کند. مهاجم سابق انگلیس، لیورپول و چلسی زمانی که در آمریکا زندگی می‌کرد حیوان خانگی خودش را گم کرده بود و برای پیدا شدنش جایزه‌ای به ارزش 30 هزار دلار در نظر گرفت. او بعد از این اعلامیه به سرعت سگش را پیدا کرد اما به دلیل اختلاف بر سر اینکه چه کسی حیوان دزدیده‌ شده‌اش را پیدا کرده در آمریکا حکم بازداشت دریافت کرده است.

فاستر واشنگتن، خواننده رپ آمریکایی می‌گوید سگ استوریج را پیدا کرده اما او از وعده‌ای که داده بوده سرباز زده و به همین دلیل یک دعوی مدنی به راه انداخته و با مدارکی که ارائه کرده در دسامبر 2021 دادگاه لس‌آنجلس دستور داد استوریج باید این مبلغ را بپردازد.

استوریج که اخیرا در اسکای اسپورت به عنوان کارشناس حضور دارد به دادگاه لس‌آنجلس فراخوانده شد تا یا مبلغ را بپردازد و یا اظهارات خودش در مورد پرونده را اعلام کند اما او تصمیم گرفت در دادگاه شرکت نکند و مبلغ را هم نپردازد. او و وکلایش  می‌گفتند تا زمانی که استوریج در آمریکا حاضر نباشد، دلیلی برای پرداخت و یا اجباری برای پاسخگویی وجود ندارد اما مشخص شده برای او حکم بازداشتی صادر شده و باید این مبلغ را به شخص ذکر شده بپردازد.

دنیل استوریج در شبکه‌های اجتماعی گفت: «فقط برای اینکه حقیقت را به شما بگویم اعلام می‌کنم من با پسر جوانی که سگم را پیدا کرد، آشنا شدم و این مبلغ را به او پرداختم. در این میان افراد دیگر سعی داشتند از موضوع سواستفاده کنند تا این مبلغ را به دست آورند. هرگز راضی به این کار نخواهم شد.» 2 طرف این شکایت خودشان را صاحب حق می‌دانند و مشخص نیست  حق با کدام یک است. احتمالا با رفتن استوریج به دادگاه، این داستان به صورت کامل روشن خواهد شد. وکلای استوریج از هرگونه پاسخ در این مورد موقتا سر باز زده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست