بازدید 2728

فعالیت مدارس سیرجان با ۲ ساعت تاخیر آغاز می‌شود

رییس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان با اشاره به تاخیر ۲ ساعته در آغاز به کار مدارس شهرستان سیرجان به دلیل بروز گرد و غبار گفت: مدارس سایر شهرستان‌ها و مناطق این استان امروز شنبه ۲۲ مهرماه طبق روال عادی و با رعایت توصیه‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
کد خبر: ۱۱۹۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲ 14 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، مهران باهری با اعلام این خبر افزود: بر اساس اعلام اداره کل مدیریت بحران استان کرمان مدارس شهرستان سیرجان امروز شنبه ۲۲ مهرماه جاری با 2 ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز می کنند.

وی تاکید کرد: مدارس سایر شهرستان ها و مناطق استان نیز با تاکید ستاد بحران استانداری کرمان با رعایت توصیه های بهداشتی، فعالیت خود را طبق روال عادی ادامه خواهند داد و تعطیلی و یا تاخیر در شروع فعالیت مدارس سایر شهرستان ها و مناطق استان نداریم.

باهری تاکید کرد: فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آنها به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نکنند زیرا هرگونه تغییر در روند فعالیت مدارس در اسرع وقت از طریق پورتال آموزش و پرورش استان به نشانی اینترنتی kerman.medu.gov.ir اطلاع رسانی می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست