بازدید 9711
بسته ویدیویی «تابناک»

واکنش رهبری درباره انتساب حمله اسرائیل به ایران / هشدار مادر شهید به مسئولان روی آنتن / خاطره سرباز اسرائیلی از کشتار اسیران فلسطینی! / زور زدن سخنگوی کاخ سفید برای گریه کردن!

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌های عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کد خبر: ۱۱۹۷۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶ 10 October 2023

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 

 

واکنش رهبری درباره انتساب حمله اسرائیل به ایران

رهبر انقلاب صبح امروز در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیرو‌های مسلح، نسبت به انتساب حمله گروه‌های مقاومت فلسطینی به رژیم اسرائیل به ایران، واکنش نشان داد. ایشان همچنین درباره دلایل وقوع این رویارویی بی‌سابقه سخن به میان آوردند. این بخش‌ها را در تابناک می‌بینید. 

 

 

هشدار مادر شهید به مسئولان روی آنتن

مادر یکی از شهدای مدافع حرم در آنتن زنده شبکه خبر گفت: «صدای من را به مسئولین برسونید؛ فردای قیامت من یقه تک تک مسئولین را خواهم گرفت»؛ اظهارات کامل این مادر شهید را می‌بینید و می‌شنوید. 

 

 

خاطره سرباز اسرائیلی از کشتار اسیران فلسطینی!

سرباز صهیونیست که سال‌ها پیش در رژیم صهیونیستی حضور داشتند، از جنایاتشان در منطقه طنطوره می‌گویند. کشتار طنطوره در ۲۲ ماه می ۱۹۴۸ رخ داد که در آن حمله صد‌ها فلسطینی قتل‌عام شدند. این سرباز صهیونیست می‌گوید در حمله به این شهر همه را کشته است. نگاهی به اینکه چه کسی تسلیم شده یا دارد فرار می‌کرد نمی‌کرد، تا جایی که تیر داشت آن‌ها را به رگبار می‌گرفت، این سرباز اشغالگر در حالی که می‌خندد، این خاطره را تعریف می‌کند. این فیلم بخشی از مستند طنطوره کاری از «آلون شوارتز» است که سال ۲۰۲۲ میلادی اکران شد و در آن گوشه‌ای از جنایت اشغالگران در گفت‌وگو با کهنه سربازان آن‌ها را نمایش می‌دهد که با زیرنویس فارسی می‌بینید.  

 

 

زور زدن سخنگوی کاخ سفید برای گریه کردن!

جان کربی، سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید، هنگام صحبت درباره کشته شده‌های اسرائیل در عملیات طوفان الاقصی سعی کرد به زور گریه کند که سوژه رسانه‌ها شد. این تلاش بامزه را با زیرنویس فارسی در تابناک می‌بینید. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی