بازدید 3077

کمک‌های اتحادیه اروپا به فلسطین متوقف نمی‌شود

مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا گفت، کمک‌های مالی این اتحادیه به فلسطین به حالت تعلیق درنمی‌آید؛ اظهاراتی که تغییر مسیر و عقب‌نشینی اتحادیه اروپا را نشان می‌دهد و با آنچه که پیشتر اعلام کرده بودند در تضاد است.
کد خبر: ۱۱۹۷۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸ 10 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه‌ای عنوان کرد: بازبینی کمک‌های اتحادیه اروپا به فلسطین که توسط کمیسیون اروپا اعلام شده، پرداخت‌های مقرر به آن‌ها را به حالت تعلیق درنمی‌آورد.

راشا تودی به نقل از جوزپ بورل نوشت، تعلیق این کمک‌ها به آزار و اذیت مردم فلسطین می‌افزاید، به منافع اتحادیه اروپا در منطقه آسیب می‌زند و شبه‌نظامیان را بیشتر جسور می‌کند.

«اولیور ورهلی» کمیسیونر اتحادیه اروپا در حوزه گسترش و سیاست همسایگی روز دوشنبه در اظهاراتی با اشاره به حملات به رژیم صهیونیستی گفت که «شرایط همانند گذشته نمی‌تواند ادامه پیدا کند».

وی گفت که این اتحادیه تمامی پروژه‌های خود برای مردم فلسطین به ارزش ۶۹۱ میلیون یورو را «مورد بازبینی» قرار خواهد داد.

این مقام اتحادیه اروپا همچنین تاکید کرد که «ارسال منافع مالی به فلسطین به حالت تعلیق درخواهد آمد».

نیروهای مقاومت صبح شنبه با حملات سنگین راکتی و موشکی، شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه را هدف قرار دادند و «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس، از آغاز عملیات «طوفان‌الاقصی» خبر داد. درگیری‌ها امروز (سه‌شنبه) در چهارمین روز از عملیات طوفان الاقصی توسط گردان‌های عزالدین القسام علیه اشغالگران ادامه دارد. رژیم صهیونیستی در میان خشن‌ترین حملات هوایی، دریایی و زمینی در چهار روز گذشته، جنگ وحشیانه خود را در نوار غزه عمیق‌تر کرده و صدها شهید و هزاران زخمی بر جای گذاشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار