بازدید 10886
۳

بازیگر مطرح سینما در ۵۳ سالگی درگذشت

کیت جفرسون بازیگر «هشت نفرت‌انگیز» و «جانگوی از بند رها شده» در ۵۳ سالگی از دنیا رفت.
کد خبر: ۱۱۹۷۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱ 08 October 2023

به گزارش تابناک به نقل از ورایتی، کیت جفرسون، بازیگری که در فیلم‌های «جانگوی از بند رها شده»، «هشت نفرت‌انگیز» و «روزی روزگاری در هالیوود» با کوئنتین تارانتینو همکاری کرده بود در حالی که ۵۳ ساله بود، از دنیا رفت.

جفرسون تابستان امسال خبر داده بود که به سرطان مبتلا شده است. او نوشت: هر از گاهی خدا شما را با چالشی روبرو و مقابله با آن را به شما واگذار می‌کند. وقتی برای اولین بار سرطان را تشخیص دادند، مجبور شدم مکث کنم و نخواستم با کسی درمیان بگذارم. نه خانواده‌ام و نه خانواده بزرگ کاری‌ام. امروز بالاخره به جایی رسیدم که بتوانم آن را با همه اشتراک بگذارم زیرا ایمانم در حال قوی‌ترشدن است.

جفرسون در رشته تئاتر موزیکال از دانشگاه هنرهای زیبا فارغ‌التحصیل شده بود و بعد در رشته بازیگری دانشگاه آریزونا درس خواند و اولین نقش خود را در فیلم «بدون پسرها زندگی معنا ندارد» هربرت راس در سال ۱۹۹۵ در کنار ووپی گلدبرگ و متیو مک‌کانهی بازی کرد.

وی در کنار جیمی فاکس، لئوناردو دی کاپریو و ساموئل ال جکسون در فیلم «جانگوی از بند رها شده» در سال ۲۰۱۲ بازی کرد و بعد در نقش چارلی در فیلم «هشت نفرت‌انگیز» در سال ۲۰۱۵ جلوی دوربین رفت و بازیگر «روزی روزگای در هالیوود» هم بود.

دوست دیرینه او جیمی فاکس که با هم در پروژه‌های بسیاری ظاهر شدند که آخرین آنها در فیلم «خاکسپاری» بود، در شبکه‌های اجتماعی برای ادای احترام به این بازیگر نوشت: این یکی خیلی دردناک است. کیت، تو چیزی جز لطف مطلق نبودی، تمام زندگیت قلبت پاک بود و عشقت که بی‌اندازه بود. تو روحی شگفت‌انگیز بودی. همه ما دل‌مان برایت تنگ خواهد شد. خیلی طول می‌کشد تا این درد بهبود یابد. خداحافظ دوست من.

فاکس و جفرسون در کالج سن‌دیگو با یکدیگر آشنا شدند و در دهه ۹۰ زمانی که جفرسون در ۲ قسمت از نمایش جیمی فاکس ظاهر شد، شروع به کار با هم کردند.

جفرسون همچنین به عنوان تهیه‌کننده، صداپیشه و مربی بازیگری کار می‌کرد. از دیگر آثار تلویزیونی و سینمایی او می‌توان به سریال «مخالفان نسبی»، «دست از شرمنده کردن من بردار»، «بوش: میراث» اشاره کرد. وی بازیگرصحنه‌های نمایش هم بود و در چندین تور تئاتر و تولیدات تئاتر منطقه‌ای نقش آفرینی کرد.

وی چندین پروژه در دست ساخت داشت و مشتاقانه منتظر بازگشت به کارش در سال جدید بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
توی عکس سه نفر و نصفی مشخص شده متوفی کدوم یکیه؟
عکسی که گذاشتی کدومشون کیت جفرسون هست
یه کم آموزش ببینید که چطور به مخاطب خالی الذهن هم اطلاعات بدین
ببخشيد جفرسون كدوم يكي شون هست ؟ سفيد يا سياهه؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی