بازدید 3033

موریکونه: تارانتینو از بزرگ‌ترین کارگردانان زمانه است

من تارانتینو را یک کارگردان بزرگ می دانم و به همکاری و رابطه مان که در طول زمان شکل گرفته، علاقه مندم. او شجاع است و شخصیتی بزرگ دارد. من تارانتینو را یکی از افرادی می دانم که باعث اسکار گرفتنم شده است، که این دستاورد یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای حرفه ای من است و برای همیشه سپاسگزار هستم که فرصت آهنگسازی برای فیلم او را داشته ام.
کد خبر: ۸۵۱۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵ 13 November 2018

انتشار گفتگوی منتسب به انیو مورکونه آهنگساز بزرگ، بر علیه کوئنتین تارانتینو خالق "پالپ فیکشن" که همکاری‌های متعددی با هم داشتند، با واکنش‌های گوناگونی از سوی علاقه‌مندان سینما، روبه‌رو شده بود.

آهنگساز ایتالیایی خالق موسیقی فیلم «خوب، بد، زشت» در مصاحبه‌ای که این هفته در نسخه آلمانی‌زبان «پلِی‌بوی» انجام داد به تارانتینو حمله برد و او را به دو دلیل نقد کرد و گفت: «تارانتینو به دو دلیل هرج و مرج گونه بودن آثارش و فقدان اصالت کارگردان نیست. او کاملا بی‌نظم است و بدون فکر صحبت می‌کند و همه کارها را در دقیقه آخر انجام می‌دهد. او هیچ ایده و تفکری ندارد. او زمانی که کار سفارش می‌دهد انتظار دارد در عرض چند روز برای فیلمش آهنگسازی شود که این غیرممکن است. این کار او مرا دیوانه می‌کند و من دیگر نمی‌خواهم با او کار کنم و آخرین بار همین نکته را به او گفتم.»موریکونه: تارانتینو از بزرگ‌ترین کارگردانان زمانه است

انیو موریکونه که بیش از ۵۰۰ اثر موسیقایی خلق کرده و برای فیلم «یک مشت دلار» سرخیو لئونه و فیلم برنده جایزه کن «ماموریت» از رولاند جوف و فیلم «سینما پارادیزو» ساخته جوزپه تورناتوره موسیقی ساخته گفت که تارانتینو در رده کارگردانان بزرگ قرار نمی‌گیرد.

موریکونه در ادامه افزود: «او آدم احمقی است و ایده‌هایش را از دیگران می‌دزدد. او هیچ چیز اصلی از خودش ندارد. این عوامل باعث می‌شود که او به عنوان یک کارگردان تعریف نشود. او در هیچ چیز با بزرگان هالیوود نظیر «جان هیوستون» «آلفرد هیچکاک» یا «بیلی وایلدر» قابل مقایسه نیست. آنها کلاس داشتند. او تنها دوباره‌کاری می‌کند.»

اکنون این آهنگساز در نامه‌ای نه تنها گفته‌های پیشین را تکذیب کرده، بلکه به بزرگی از تارانتینو یاد کرده است.

نامه‌ انیو موریکونه از این قرار است: «به من رسانده اند که پلی بوی آلمان مقاله ای منتشر کرده که در آن من تارانتینو را مجنون خوانده ام و فیلم هایش را آشغال. این کاملا غلط است. من با پلی بوی آلمان مصاحبه نکرده ام و از آن بالاتر، هیچ وقت تارانتینو را مجنون نخوانده ام و به فیلم هایش آشغال نگفته ام. از وکیلم در ایتالیا خواسته ام اقدامات قانونی و جزایی اش را انجام دهد.

من تارانتینو را یک کارگردان بزرگ می دانم و به همکاری و رابطه مان که در طول زمان شکل گرفته، علاقه مندم. او شجاع است و شخصیتی بزرگ دارد. من تارانتینو را یکی از افرادی می دانم که باعث اسکار گرفتنم شده است، که این دستاورد یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای حرفه ای من است و برای همیشه سپاسگزار هستم که فرصت آهنگسازی برای فیلم او را داشته ام. در لندن، هنگام کنفرانس مطبوعاتی، جلوی تارانتینو به وضوح گفتم که تارانتینو را یکی از بزرگ ترین کارگردانان زمان خودش می دانم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها