بازدید 1932
۲
سردار رادان خبر داد؛

سارقان سابقه دار رصد هوشمند می شوند

فرمانده انتظامی کل کشور، از برخورد با اراذل و اوباش در فضای مجازی و حقیقی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ 07 October 2023


به گزارش تابناک، سردار احمدرضا رادان، در پایان مراسم صبحگاه مشترک پلیس‌های تخصصی در جمع خبرنگاران، گفت: اجازه خودنمایی به اراذل و اوباش در فضای حقیقی و و مجازی نخواهیم داد بر اساس قانون با آن‌ها برخورد قاطع خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه سارقانی هستند که تعداد سرقتشان زیاد بوده و در سامانه‌های ما ثبت است، افزود: بعضی وقت‌ها احساس می‌شود سرقت برای آن‌ها شغل شده است این افراد شناسایی شده اند و با توافقاتی که با رئیس دستگاه قضا داشتیم و استقبال کردند سارقین که به این صورت بودند تحت رصد هوشمند قرار خواهند گرفت به گونه‌ای که بتوانیم در هر لحظه بتوان آن‌ها را دنبال کرد.

فرمانده فراجا افزود: با اجرای این طرح به نظر می‌رسد حجم سرقت‌ها کاهش پیدا کند.

سردار رادان با اشاره به شعار امسال هفته فراجا شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگذار خاطرنشان کرد: قانون مداری تکلیف شهروندان است و شهروندان اموال خود به راحتی در اختیار سارقین قرار ندهد و توجه بیشتری داشته باشند.

سردار رادان در خصوص جبران عقب ماندگی در حوزه منازل سازمانی اظهار داشت: در ابتدای حضور در فرماندهی انتظامی قول دادیم عقب ماندگی منازل سازمانی و ملکی برای همکاران جبران کنیم و در این خصوص با رئیس جمهور، رئیس مجلس و تعداد مسئولین که می‌توانند کمک کنند صحبت کردیم و قول‌هایی دادند که در کنار ما باشند و طی سه سال ۱۰۰ هزار منزل سازمانی بسازیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
البته این یعنی اینکه اشتغال پایدار با درآمد مکفی وجود ندارد که فرد به این سمت گرایش دارد ....
وضعیت سرقت واقعا داره تبدیل به فاجعه میشه یعنی روز نیست که تو کوچه ی روستای ما در نوشهر دزدی نشه حتی چیزهای خیلی کوچیک هم به سرقت میره
و پلیس هم هیچکاری نمیکنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار