بازدید 11739
۵
بسته ویدیویی «تابناک»

واکنش اژه‌ای به بازداشت و ممنوع الخروجی بی‌مورد / حرف‌های عجیب پوتین و ترامپ درباره همدیگر / آبادان در بیش از یک قرن پیش / تبلیغات پیچیده پپسی با واقعیت افزوده

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کد خبر: ۱۱۹۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲ 05 October 2023

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 

 

واکنش اژه‌ای به بازداشت و ممنوع الخروجی بی‌مورد

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای با بیان اینکه با اندک لغزشی طرف را بازداشت، ممنوع الخروج و حسابش را می‌بندیم، این مانع بزرگی است، تاکید کرد: «وقتی کسی لغزش ‌و خطا کرد با خودش در میان بگذاریم، ممکن است دفاع کند و ما دفاع او را نپذیریم؛ اما شان و اعتبارش را حفظ می‌کنیم.» توضیحات قاضی القضات را می‌بینید و می‌شنوید. 

 

 

حرف‌های عجیب پوتین و ترامپ درباره همدیگر

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه به تازگی اظهاراتی درباره دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا داشته و به اقدامات علیه ترامپ در آمریکا اشاره کرده و همچنین از تلاش ترامپ برای پایان بخشیدن به بحران اوکراین استقبال کرده است. ترامپ هم در مصاحبه‌ای با سی‌ان‌بی‌سی اظهار کرده که می‌تواند این جنگ را به پایان برساند. اظهارات طرفین را با زیرنویس فارسی می‌بینید. 

 

آبادان در بیش از یک قرن پیش

آبادان یک قرن پیش درگیر توسعه متاثر از شکل گیری صنعت نفت ایران بود که تحت کنترل انگلیس قرار داشت. نخستین پالایشگاه خاورمیانه در ۱۲۹۱ در آبادان افتتاح شد که در پی آن بسیاری از نخستین‌ها در آبادان احداث شد. تصاویری که از آبادان در سال ۱۲۹۹ یعنی بیش از پیش ثبت شده توسط دفتر مولتی مدیای «تابناک» با هوش مصنوعی بازسازی و ارتقای کیفیت داده شده است. این تصاویر مردم را در حال فعالیت در صنعت نفت آبادان به همراه تصاویری از حرکت قطار و حرکت قایق‌ها در رود کارون ثبت کرده که در «تابناک» می‌بینید.  

 

 

تبلیغات پیچیده پپسی با واقعیت افزوده

پپسی از تبلیغات در چند ایستگاه اتوبوس رونمایی کرده که متکی بر واقعیت افزوده است. به جای شیشه در اطراف ایستگاه، مانیتور نصب شده و دوربین‌های تصویر اطراف به گونه‌ای منعکس می‌کنند که تصور می‌کنید با شیشه طرف هستید و در عین حال روی این شیشه‌ها واقعیت افزوده، اضافه می‌شود. این تبلیغ فوق العاده پپسی را می‌بینید. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
باسلام چه خوب بود در دادگاهای عمومی حقوقی قبل ازجلسه دادگاه بدوی خواهان توسط قاضی یا دادرس برای ادای توضیحات قبل از اولین جلسه درمدت زمان پنج روز مانند دادسرا بدادگاه مراجعه کند ممنون
من ابادانی هستم ما در ابادان کوه نداشتیم . بخشی از این تصاویر مربوظ به ابادان نبود
پاسخ ها
آبادان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
ولک مربوط به حومه آبادان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
داشتن کشوری با مردمان شاد و فعال و سرزنده و شاداب‌ کار هر کسی نیست‌
کشوریکه‌ احمدی نژاد و رئیسی‌ و روحانی‌ در راس ان باشد‌ ......
تو بخوان حدیث مفصل از این مجمل
من ابادانی هستم ما در ابادان کوه نداشتیم . بخشی از این تصاویر مربوظ به ابادان نبود
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی