بازدید 3722

هلند باخت، والیبال ایران بدون بازی صعود کرد!

کد خبر: ۱۱۹۵۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹ 30 September 2023

تیم ملی والیبال لهستان در مسابقات انتخابی المپیک به سختی پیروز شد.

به گزارش تابناک ورزشی، درجریان روز اول مسابقات انتخابی المپیک، دو تیم والیبال بلژیک و لهستان به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی سخت لهستان همراه بود. والیبال لهستان که به تازگی قهرمان رقابت‌های اروپایی شده است، موفق شد در پنج ست و با نتایج ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۶، ۲۱ بر ۲۵ و ۱۷ بر ۱۵ به پیروزی دست یابد. لهستان با این پیروزی ۳ بر ۲ توانست این مسابقات را با برد آغاز کند.

در دیگر دیدارهای برگزار شده در روز اول مسابقات انتخابی المپیک، هلند رقیب اصلی والیبال ایران در رنکینگ جهانی مقابل کانادا با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد. بازی هلند و کانادا در پنج ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۳ بر ۲۵، ۲۴ بر ۲۶، ۲۵ بر ۱۸ و ۱۵ بر ۱۲ به سود کانادا تمام شد. با شکست هلند مقابل کانادا، این تیم در رنکینگ زنده جهانی یک پله سقوط کرد و به رده یازدهم جهان رسید.

تیم ملی ایران باتوجه شکست هلند مقابل کانادا در جایگاه جهانی یک پله صعود داشت و در رده دهم جهان ایستاد. باتوجه به فشردگی بازی‌ها و نتایج به دست آمده، رده‌بندی جهانی با شکست و برد تیم‌ها مرتبا عوض خواهد شد.

در دیگر دیدارهای روز نخست انتخابی المپیک، آمریکا مقابل مصر به پیروزی قاطع رسید. آمریکا در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۹ مصر را شکست داد.

۲۴ تیم شرکت کننده در مسابقات گروه مردان در سه گروه زیر به مصاف یکدیگر خواهند رفت:

 

گروه اول: برزیل (میزبان)، ایتالیا، ایران، کوبا، اوکراین، آلمان، جمهوری چک و قطر

گروه دوم: ژاپن (میزبان)، آمریکا، اسلوونی، صربستان، ترکیه، تونس، مصر و فنلاند

گروه سوم: چین (میزبان)، لهستان، آرژانتین، هلند، کانادا، مکزیک، بلژیک و بلغارستان

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار