بازدید 3622

باران پاییزی؛ مهمان مازندران

هواشناسی مازندران با اشاره به تدوام ناپایداری‌های جوی این استان تا پایان هفته جاری، پیش‌بینی کرد که آسمان این استان طی امروز و فردا صاف تا قسمتی ابری و در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر در ارتفاعات و با احتمال بارش پراکنده باران همراه باشد.
کد خبر: ۱۱۹۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲ 30 September 2023


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، طبق پیش‌بینی هواشناسی، روزهای دوشنبه و سه‌شنبه دمای هوای این استان بویژه در ارتفاعات افزایشی خواهد بود و در روز چهارشنبه نیز رگبار پراکنده باران بویژه در دامنه‌ها و ارتفاعات دور از انتظار نخواهد بود.

هواشناسی مازندران پیش‌بینی کرد که روزهای پنجشنبه و جمعه آسمان استان ابری و خنک و به تناوب با رگبار باران همراه باشد ضمن اینکه در طی این مدت از میزان گرمای هوا نیز کاسته خواهد شد.

طبق پیش‌بینی هواشناسی، با گرمتر شدن هوا از امروز تا روز سه‌شنبه، میانگین دمای هوا در مناطق مرکزی و شرقی بین ۲۹ تا ۳۰، در مناطق غربی بین ۲۷ تا ۲۹ و در مناطق کوهستانی نیز بین ۲۱ تا ۲۴ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

با ورود سامانه جدید و خنک‌تر شدن هوا، میانگین دمای هوا در روز چهارشنبه در مناطق مرکزی و شرقی با چند درجه کاهش در مقایسه با روز ماقبل آن، بین ۲۶ تا ۲۷، در مناطق غربی بین ۲۳ تا ۲۶ و در مناطق کوهستانی و ارتفاعات نیز بین ۱۳ تا ۱۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر متغیر خواهد بود.

باران پاییزی؛ مهمان موقت مازندران

هواشناسی مازندران شرایط جوی این استان را براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی طی امروز و فردا، صاف تا نیمه ابری، در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر، وزش باد و در ارتفاعات با احتمال رگبار پراکنده باران و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه را نیز صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما بویژه در ارتفاعات پیش‌بینی کرده است.

شرایط جوی استان در روز چهارشنبه صاف تا نیمه ابری و از بعدازظهر با افزایش ابر، وزش باد و کاهش نسبی دما بویژه در مناطق غربی و ارتفاعات با رگبار پراکنده باران و روزهای پنج‌شنبه و جمعه را نیز نیمه ابری تا ابری، در ارتفاعات مه آلود گاهی با رگبار باران و وزش باد همراه خواهد بود.

داده‌های دریافتی از ایستگاه‌های هواشناسی مازندران نشان می‌دهد که بندرامیرآباد با ثبت دمای ۳۰.۴ و رینه لاریجان با ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان در طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

وضعیت دریای خزر نیز در روز جاری با موج کوتاه و در مناطق شرقی نیز گاهی با افزایش موج پیش‌بینی شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار