بازدید 3511
۲

خنثی‌سازی ترور زنجیره‌ای چند مولوی، قاضی و پاسدار

وزیر اطلاعات گفت: تلاش برای ترور زنجیره‌ای چند مولوی، قاضی و پاسدار در کشور خنثی‌ شد.
کد خبر: ۱۱۹۵۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴ 28 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات از خنثی سازی تلاش برای ترور زنجیره‌ای چند مولوی، قاضی و پاسدار در کشور خبر داد.

حجت الاسلام خطیب در جمع اعضای هیات‌های نظارت استانی سراسر کشور در مشهد با بیان اینکه  دشمنان بدنبال ناامن کردن مرز‌های شرقی کشور هستند، افزود: دشمنان در بازه زمانی هشتم مهرماه تلاش داشتندتا چند مولوی، پاسدار، قاضی و... را در کشور ترور کنند و طرفین را مقصر این حادثه جلوه دهند وبه اختلافات قومی و مذهبی دامن بزنند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: دشمنان به‌دنبال ناامن کردن مرزهای شرقی کشور هستند و لازم است علمای شیعه، اهل سنت و مسئولان هوشیار باشند.

گفتنی است پیشتر وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از خنثی‌سازی 30 انفجار همزمان در تهران و بازداشت 28 تروریست توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبرداده بود.

در این اطلاعیه آمده بود: سربازان گمنام امام زمان عج توطئه‌ی سَبُعانه‌ی انجام 30 انفجار تروریستیِ همزمان در مراکز پرجمعیت تهران را کشف، خنثی سازی و تمامی عوامل آن را دستگیر کردند. انفجارهای مورد بحث با هدف شکستن اقتدار امنیتی و ارائه‌ی تصویری بی‌ثبات از کشور، ایجاد یأس و هراس در جامعه و تحریک به بلوا و اعتراض، دقیقاً برای مقطع سالگرد اغتشاشات سال گذشته برنامه‌ریزی شده بودند.

یکی دیگر از اقدامات وزارت اطلاعات که در روزهای اخیر رسانه‌ای شده است کشف 400 بمب بود که تروریست‌ها قصد داشتند 40 عدد از آنها در هیئات مذهبی منفجر کنند. وزیر اطلاعات در این باره گفته بود: «در این مدت ما حدود 400 بمب جمع کردیم که بنا بوده بیش از 40 عدد از آن‌ها در ایام دهه محرم در هیأت‌ها منفجر شود.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
بگو ایران شده تگزاس !!!!!
یکهو بگو 400,000تا کی به کیه؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست