بازدید 67068
وزیر اطلاعات خبر داد:

خنثی‌سازی ۴۰۰ بمب در مدت اخیر/ ۴۰ بمب برای انفجار در هیأت‌ها بود/ یکی از کشور‌های همسایه در مرز ایران کارخانه اسلحه سازی ایجاد کرده بود

وزیر اطلاعات از کشف و خنثی‌سازی ۴۰۰ بمب در مدت اخیر خبر داد و گفت که ۴۰ بمب برای انفجار در ایام محرم طراحی شده بود.
کد خبر: ۱۱۹۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹ 10 September 2023

خنثی‌سازی ۴۰۰ بمب در مدت اخیر/ ۴۰ بمب برای انفجار در هیأت‌ها بود/ یکی از کشور‌های همسایه در مرز ایران کارخانه اسلحه سازی ایجاد کرده بود

 

تابناک _حجت‌الاسلام والمسلمین «سید اسماعیل خطیب» با حضور در برنامه تلویزیونی «بدون توقف» به بررسی موضوع جنگ ترکیبی و مسائل امنیتی پرداخت و وزارت اطلاعات را ثمره انقلاب اسلامی و حافظ امنیت و اقتدار کشور دانست.

وی افزود: وزارت اطلاعات در سال ۶۳ بر اساس مصوبه مجلس و با ادغام واحد‌های اطلاعاتی مختلف شکل گرفت و در آستانه چهلمین سالگرد تأسیس قرار دارد؛ این دستگاه اطلاعاتی تلاش می‌کند تا سرویس اطلاعاتی در تراز انقلاب اسلامی و نظام اسلامی و مجموعه‌ای باشد تا امنیت جامعه و کشور و نظام و ملت و مردم را برقرار کند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: دستگاه امنیتی تلاش خود را برای مقابله با توطئه و آنچه آرامش را از جامعه سلب می‌کند به‌ کار می‌گیرد تا شرایطی فراهم کند که آرامش در کشور برقرار شود و وظایفی پنجگانه برای خود در حوزه مبارزه با رژیم صهیونیستی و نظام سلطه و تروریسم و براندازی و جاسوسی و نفوذ و مفاسد اقتصادی و ناکارآمدی تعریف کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب تصریح کرد: وزارت اطلاعات وظیفه خود می‌داند با تقویت اشراف اطلاعاتی و صیانت از مردم و دارایی‌های کشور و هم‌افزایی با تشکیلات اطلاعاتی و تکیه بر اطلاعات مردم‌پایه و فعال‌شدن دیپلماسی پنهان و غیر رسمی در جهت ارتقای امنیت کشور و اقتدار کشور در سطح منطقه و دنیا عمل کند.

وزیر اطلاعات بیان کرد: نیرو‌هایی که در وزارت اطلاعات هستندT معمولاً از میان افراد انقلابی متعهد گزینش می‌شوند و افرادی با روحیه جهادی هستند که شبانه‌روز خود را در گرو امنیت کشور گذاشته‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب با تأکید بر اینکه برآورد‌های اطلاعاتی و امنیتی در دولت سیزدهم هر ساله تقدیم مسئولان عالی نظام می‌شود، عنوان کرد: این گزارش‌های اطلاعاتی و امنیتی معمولاً به تأیید جامعه اطلاعاتی کشور می‌رسد و صرفاً نگاه و دیدگاه وزارت اطلاعات نیست؛ در این برآورد‌ها به نکاتی اشاره می‌شود که از جمله آن می‌توان به بیانیه تبیینی وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه اشاره داشت که در آن به بخش‌های قبل، بعد و حین آشوب پرداخته شد، اما به‌طور طبیعی نکات و شرایطی وجود دارد که شگفت‌ساز‌هایی باعث تقویت پیش‌بینی یک آشوب یا رخ نداد آن می‌شوند.

وی ادامه داد: در سال گذشته اتفاقی افتاد و پیش‌بینی کرده بودیم که سه ضلع سرویس‌های اطلاعاتی اندیشکده‌ها و تشکل‌های نیمه‌دولتی در خارج و بعضی تشکل‌هایی که معاندین مجموعه نظام محسوب می‌شوند، به‌دلیل تروریست بودن و تجزیه‌طلبی و وابستگی به رژیم سابق، تصمیماتی را در پایان سال ۱۴۰۰ طراحی می‌کنند که گزارش ها و مستندات آن موجود است؛ امیدواریم بتوانیم آن‌ها را به یک سریال و فیلم تبدیل کنیم تا در اختیار مردم قرار گیرد.

وزیر اطلاعات بیان کرد: بیش از پنجاه سرویس اطلاعاتی جلسات و میزگرد‌های متعددی در کشور‌های مختلف برگزار کردند و بیش از ۲۰۰ رسانه را برای این کار آموزش دادند و با کمک آن تشکل‌های شبه‌دولتی یک مجموعه‌هایی را برای آموزش و طراحی براندازنه خود پیش‌بینی و با کمک گرفتن از ابزار فضای مجازی و رسانه، این فتنه و توطئه و آشوب در کشور برپا کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب این نکته را هم یادآور شد که در تاریخ استقلال کشور و مردم ایران، همواره کسانی که نمی‌توانستند و نخواسته‌اند پیشرفت، اقتدار، استقلال، عظمت و رشد ملت را ببیند، تلاش کرده‌اند با توطئه‌ها و فتنه‌های مختلف نسبت به براندازی این نظام عمل کنند.

وی، دشمن را موج سواری خوب توصیف کرد و گفت: مردم به لحاظ اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی انتظاراتی دارند که بخش عمده آن برآورده نشده است. به عنوان خدمتگزاران موظفیم تا مطالبات مردم را به نحوی پیگیری کنیم که انتظارات آن‌ها محقق و برآورده شود.

وزیر اطلاعات بیان کرد: ضعف رسانه‌ای که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کردند درست است، رهبر انقلاب در دیدار اخیر به ضعف توان رسانه‌ای اشاره داشتند، ولی در نظر داشته باشید، بودجه صدا و سیما و نیرو‌های ارزشی و انقلابی از نظر ظاهری و کمی با بودجه ۲۰۰ رسانه متکی به سرمایه‌های بی حد و حساب کشور‌های مختلف قابل مقایسه نیست.

وزیر اطلاعات در پایان در خصوص اینکه این سرویس‌ها در کشور ما به دنبال چه هستند، گفت: به دنبال براندازی، آمدند نزدیک مرز ما کارخانه اسلحه سازی راه انداختند، دیدیم همه تولیدات به ایران قاچاق می‌شود، یک منطقه اقلیم کردستان عراق که نیمچه استقلالی دارد، مرکزی شده برای سرویس‌های دنیا، یک باره می‌بینیم که تمام تجزیه طلبان مرده در آنجا زنده می‌شوند، یا کشوری مثل آلمان همه پرچم‌های مخالف ایران را در یک میدان جمع می‌کند، یا رئیس جمهور یک کشور می‌گوید در ایران انقلاب شده است.

 

تعداد بازدید : 4038
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۲
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۱۳۴
فقط می توانیم از زحمات سربازان گمنام امام زمان تشکر کنیم. خدا اجرشان بدهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
درود به شرفشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
چرا شما از اشراف اطلاعتیتان برای جلوگیری از سالی 20 میلیارد دلار قاچاق انواع کالاها استفاده نکرده و جلوی آن را نمی گیرید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
چرا جلوی قاچاق و خرید و فروش مواد مخدر را نمی گیرید که زندگی مردم به خصوص جوانان را سیاه کرده است؟ مدت زمان دستیابی به مواد مخدر در این مملکت به زیر 5 دقیقه رسیده که در دنیا کم نظیر است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
چرا شما از اشراف اطلاعاتیتان برای جلوگیری از اختلاس، رانت و در کل فساد سیستماتیک استفاده نمی کنید که کل کشور را در برگرفته است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
هميشه در امار ها برام سوال بوده كه مثلا چرا 400 بمب و نه مثلا 397 بمب و چرا دقيق 40 بمب و نه مثلا 38 بمب
چرا اعداد رند هستند . مثلا ابر اختلاس 92000 ميلياردي از فولاد را بعدا گفتين نصف اين مقدار بوده؟! چرا مثلا 0و45 صدم و يا 0و48 صدم و يا 0و57 صدم كل مبلغ نبوده؟ درست نصف اون مقدار؟
در كل چرا نتونستين جلوي 92 هزار ميلياردو بگيرين؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
چرا در این مملکت باید چندین و چند نهاد اطلاعاتی که کار موازی انجام می دهند، وجود داشته باشند؟ اخیراً لایحه تشکیل حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه هم در مجلس تصویب شد. کدام کشور دیگر را می شناسید که این تعداد سازمان اطلاعاتی داشته باشد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
ای کاش مشخصات این بمب ها را هم اعلام می کردند.
در مراسم چهارشنبه سوری هر سال هم هزاران بمب از نوع صوتی منفجر می شوند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
جناب وزیر محترم اطلاعات

خدا وکیلی خودتان به این اماری که توسط معاونان تان

به شما داده اند تا برای مردم گزارش کنید باور دارید ؟؟

اصلا میتوانید از اکثریت قاطع مردم باهوش ایران

انتطار داشت که این اعداد و ارقام را باور کنند!!!؟
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
بشنو و باور نکن. اینها را میگن تا فضا را امنیتی کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
نرخ تورم کنترل و نزولی شده!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
جناب تابناک:
چرا تقریباً نصف نظرات مردم را سانسور کرده ای؟
کشور همسایه اسم نداره؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
وقتی در یکسال دو مرتبه از تابعین افغانستان فقط به

شاهچراغ شیراز حمله مسلحانه کرده اند دیگر پاسخ مشخص است !؟

یعنی در یکسال ۴۰۰ بمب خنثی کرده اند !!!؟؟

یعنی به ما حتی از میزان بمبی که به کیف اوکراین

توسط روسیه ابر قدرت هم بیشتر بمب پرتاب شده!!!؟
باور کردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
اینکه از ۴۰۰ بمب حتی یکی هم منفجر نشده نشان می‌دهد این بمب‌ها توسط یک سیستم یکپارچه مدیریت نمی شده زیرا اگر مدیریت یکپارچه بود وقتی ۳۰۰ تا را گرفتیم دشمن اقدام به انفجار بقیه بمب‌ها می کرد یعنی ۱۰۰ بمب پس این بمب‌ها تقریبا توسط ۴۰۰ هسته تروریستی مجزا که هیچ ارتباطی با هم نداشته اند نگهداری می‌شده ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
کسی به باور تو نیاز نداره اونی که باید خودش میدونه چه خبره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
هم باور کردیم هم خیلی ترسیدیم
صرفا دو نکته بیان می کنم:
1) سوالی تکراری: چرا هیچ تصویری از حضور عامل پشتیبان حمله تروریستی شاهچراغ در سال 1401 در حرم شاهچراغ موجود نیست؟ او به 4مرتبه حضور (یک بار انفرادی و 3بار در معیت سبحان کمرونی (عامل حمله) اعتراف کرده است.
__ خرابی سیستم نظارتی در این ایام و به مدار خدمت برگشتن در روز حادثه
__ پاک شدن حافظه سیستم نظارتی توسط عوامل نفوذی داعش یا سرویس اطلاعاتی کشورهای متخاصم.
__ سایر دلایل

2) وزیر اطلاعات: نیرو‌هایی که در وزارت اطلاعات هستند معمولاً از بین افراد انقلابی متعهد گزینش می‌شوند.
جمله صحیح تر این است: نیروهایی که در وزارت اطلاعات هستند به پیشنهاد اقوام و آشنایانِ شاغل در وزارت به سازمان معرفی می شوند و صد البته این نیروهای با سابقه اطلاعات کافی برای عبور دادن این افراد از سیستم گزینش و حتی بده بستان ِ بین شبکه ای برای حفظ این افراد و ارتقای آنها را دارند.

بند1 نظر ناظر به عملیاتی و بند 2 نظر من ناظر به مسایل ساختاری وزارت است.

نکته: نقد من بر وزارت اطلاعات، بیانیه ها و اطلاعیه ها و نمایشگاهها و مستندهای امنیتی ِ تولیدی واجا، صرفا با هدف ارتقای این سازمان و تأکید بر ضرورت تعامل جامعه اطلاعاتی و مردم است. اگر جامعه اطلاعاتی به سوالات مردم پاسخ دهد حرکت جامعه اطلاعاتی به سمت اطلاعات مردم پایه تسریع خواهد شد.

حق تعدیل و سانسور برای تابناک محفوظ است. (این نظر صرفاً بر اساس اطلاعات آشکار تولید شده و فاقد هر گونه داده ی مشمول طبقه بندی اطلاعاتی است)
تابناک جان انتشار اینگونه نظرات و تلاش برای تعامل با دستگاه اطلاعاتی به ارتقای این نهاد منجر خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
جواب اولی چون امکان داره کشور آذربایجان.افغانستان.ترکیه ازعملکردایران ناراحت بشوند.غیرازاینه.مرگ بر دشمنان ایران داخل وخارج
باید باور کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
دشمن تلاش گسترده و همه جانبه دارد. از زحمات فراوان سربازان گمنام امام زمان جدا تشکر می کنیم و امنیت خودمان را مدیون تلاش شبانه روزی آنانمی دانیم. در این موج گسترده ممکن است احیانا منفذهایی هم برای نفوذ دشمن پیدا شود. به هر حال دست تان را می بوسیم. امنیت هیچ وقت تصادفی نیست.
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
آماردادن که کنتور نداره اصلا 1000 بمب این آمار هم مثل بقیه حرفهای مسئولین
عددها (400 ) که بزرگ باشه انسان بفکر فرو میره !!! که چطور حمله به شاهچراغ تکرار شد ؟!!!
هیچ کشوری در دنیا خواهان براندازی نظام جمهوری اسلامی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
بودند، هستند ، خواهند بود؛ دلشون هم میخواد اما
زورشون نمی رسه چون زورشون نمیرسه میگن دنبال براندازی نیستیم کله گنده هاشون میگن
چون زورشون نمیرسه دنبال طرح تیکه پاره کردن میرن به قول خودشون طرح خاورمیانه جدیدو بزرگ که در این طرح روی قومیتهای ایران و بزرگ کردن اختلافات و افرادی چون عبدالحمید و ادمهای احساسی حساب باز کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
دلیلی هم نداره. چون هیچ کشوری مثل ما به ابرقدرتها نفت و مواد اولیه مجانی نمی ده.ما شدیم گاو نه من شیر ده برای کشورهای چین و روسیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
با شما موافقم جمهوری اسلامی بیشترین منافع رو برای دنیا و منطقه داره
امیدوارم روزی برسه که برای مردم کشور هم داشته باشه
4 تاش را نشون بدید تا اطلاع رسانی شده و مردم ببینند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
چهار میکرونش را هم نمی تونند تو چهار تاش میخوای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
لشکر دشمن اعم از منافقان و معاندان داخلی و خارجی در این شبکه های به شدت فعال اند. به تعبیر مقام معظم رهبری حاشیه ها نباید مسوولان را مشغول کند آنان باید کار خودشان را با جدیت انجام دهند بگذارید بگویند هر چه که می گویند. حق آشکار خواهد شد
این چه طرز خبر رسانی است؟! تیتر خبر در هیچ کجای متن نیست.
عههههههه / عجبااااا
صدا و سیما میلی دیگه مرجع خبر ی نیست خیلی‌ها ماه تا ماه نگاهش نمیکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
پس حتما بی بی سی و اینترنشنال ملی هستند و خبرهای راست به شما می‌گویند یک جمله ر به مغرتان فرو کردند و‌هی
تکرار میکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
خدارو شاهد میگیرم در چند سال اخیر یکی دوبار .تلویزیون دیدم اونم در خانه پدر
اکثر فامیل ما در قشر جوان دیگه سال تا سال تلویزیون نمیبینن و گاها مثل ما حتی آنتن تلویزیون داخلی هم ندارن
میدونم شاید به مذاقه عده ای خوش نیاد ولی آروزی واقعی اسرائیل و دشمنان تبدیل کردن ایران به اوکراین و سوریه و یمن هست نا ایران را تبدیل ویرانه نکنن ول کن نیستن ایرانو تکه تکه شده میخوان حداق خودمون باعث این ویرانی نباشیم
پاسخ ها
سعید از مشهد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
من نمیدونم اینایی که به این متن منفی داده اند شک دارند که آرزوی اسرائیل ویرانه کردن ایرانه؟رژیم صهیونیستی و آمریکا و فرانسه آشکارا نیت خود را مبنی بر براندازی جمهوری اسلامی اعلام کرده اندطرح تجزیه کشورهای منطقه هم طرحی است که در جنگ جهانی اول شروع شد و قرار بود تکمیل شود. اگر انقالب اسلامی در ایران اتفاق نمی افتاد اطمینان داشته باشید نیل تا فرات تحقق می یافت و رژیم صهیونیستی به دنبال تسلط بر ایران و مصر هم می رفت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
نگران اون عده نباش چون اونا نگران ایران و مردم ایران نیستند
میخواهی امتحان کنی تو همین تابناک یک پست بگذار بنویس من ایران را دوست دارم ببین چند تا و چند برابر منفی میخوری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
۰۴:۱۸
سلام همشهری. من به شما قول میدم اسرائیل هرگز چنین خواسته ای نداشته ولی اگر الان داره به ایران ضربه میزنه علتش سیاست های ایران هست.
شما نمیتونی روی موشک شعار مرگ بنویسی و در هر تریبون و در سازمان ملل یک کشور رو تهدید به نابودی بکنی بعد انتظار داشته باشی ازت تقدیر و تشکر کنه.
وگرنه اسرائیل به شدت خواهان برقراری ارتباط با کشورهای منطقه هست نه نابودی اونا
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
۰۴:۱۸
عزیز دل یه نگاهی به تاریخ بنداز. نیاز نیست زیاد زحمت بکشی از اینترنت کمک بگیر.
در جنگ اسرائیل و اعراب، اسرائیل موفق شد با شکست مصر و سوریه چندین برابر وسعت فعلی رو به تصرف در بیاره و طوری نیروی نظامی مصر رو در هم کوبید ک دیگه مصر قصد بازپسگیری رو نداشت چون توانی نمونده بود.
ولی اسرائیل طی یک توافق در سازمان ملل کل مناطق اشغالی رو به اعراب برگردوند. چون هدف اسرائیل کشورگشایی نیست میخواد در منطقه ای که در اختیار گرفته امنیت داشته باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
مقررات داخلی اسرائیل یا همان کنست را بخوان تا بدانی که اسرائیل قصد کشورگشایی دارد یا ندارد. نیل تا فرات شعار اصلی اسرائیل است.
چه کشوری در مرز ایران کارخانه اسلحه سازی ایجاد کرده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
همه کشورها حق دارند در کشورشان مثل ما اسلحه

سازی بکنند و این حق قانونی و عادی و طبیعی است

حالا چرا وزیر اطلاعات ما از این گونه گزارش دادن انتطار

دارد که مردم به او آفرین بگویند من تعجب میکنم !؟
عجب!
ولی تروریست در روز روشن با کلاش و بنزین حرکت تروریستی اش انجام داد یک ماه هم اطراف شاهچراغ سکونت داشته
چرا مبترسید نام آن کشور همسایه را ببرید که کارخانه اسلحه سازی دائر کرده است؟
تاکنون هیچ مدرکی در مورد دخالت خارجی ها در راه اندازی اعتراضات سال گذشته ارائه نشده و صرفا در مورد حمایت از اعتراضات پس از برپایی بوده است!
پاسخ ها
سعید از مشهد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
مجید جان دلبندم ففقط یه مدرکش دیدار مکرون با مصی علینژاد و چند خودفروحته دیگه و اعلام حمایت آشکار از آنها تا براندازی جمهوری اسلامی است . میخواهی موارد دیگه رو هم بگم؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
خجالت بکش! کل جهان و پلتفورم هاشون و سلبریتی هاشون داشتن بنزین میریختن رو اتیش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
ناشناس 5.9 آتیش روشن نکن تا کسی نتونه روش بنزین بریزه
ریشه عمده مشکلات فوق در سیاستهای غلط است
چون نیک نظر کرد پر خوبش درآن دید.... گفتا زکه نالیم که از ماست که برماست!!
بمب داریم تا بمب!
۴۰۰بمب ؟!؟!!
چقدر به حقوق اضافه کاری و حق ویژه شماها اضافه کرد؟؟؟
پاسخ ها
جانیاز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
اونایی که اضافه کاری و حق ویژه می گیرن از شما منافقین گور دل هستن، اونایی که جان خودشونو کف دست گرفتن، برو ببین چطور زندگی می کنه؟ نمونه اش شهیدسردار سلیمانی، که خار چشم شماها بود و هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
۰۸:۰۹
آخرین چیزی ک در ذهن من هست از ساده زیستی آیفون 13 پرومکس هست که با پولش میشه واسه یک جوان یه جهیزیه خرید
۴۰۰ تا بمب !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
بله نشتسی یه گوشه فکر میکنی امنیت تصادفیه شیر بچه های حیدر کرار نبودن ایران خیلی بدتر از سوریه بود الان
هان؟
همانطور که در بیماری و حمله میکروب به بدن پیشگیری و رعایت تمیزی مقدم بر درمان است در موضوع امنیت کشور هم پیشگیری مقدم است
مسئولین امنیتی و ترجیحا تئوری پردازان سیاسی کشور باید این سئوال را از خود بپرسند که چرا ما اینقدر نیروهای معاند در مقابل خودمان داریم

ترجیحا همانطور که ما دنبال حفظ منافع خودمان هستیم نباید توقع داشته باشیم که دیگران دنبال حفظ منافع خودشان نباشند و باید در سایه تعاملات دنبال این باشیم که برای منافع دو طرف حد و مرزی تعریف کنیم که موجب صدمه به منافع همدیگر نشویم

من فکر می کنم که ما در سیاست خارجی درست عمل نمی کنیم که مواجه با چنین هجمه عناد و مسائل امنیتی بالا هستیم

بعنوان مثال شما اگر به روسیه و چین نگاه کنید بدون اینکه پرچم آمریکا آتش بزنند بدون اینکه امامان جمعه توهین به آمریکا کنند ۸۰ درصد از مبادلات خودشان را از دلار خارج کردند
اما ما فقط شعار و توهین و کارهایی می کنیم که فقط جز دشمن تراشی وهزینه هیچ چیز دیگری ندارد و ذره ای سیاست خارجی بلد نیستیم
نزدیک ۴۰ سال است که نسبت به این موضوع هشدار داده می شود اما کسی گوشش بدهکار نیست
باشه
در سال ۱۴۰۱ در اوج گرمای تابستان طرح تعمیق یادگیری ب ای دانش آموزان تجدیدی اجرا شد متاسفانه بعد از یکسال هنوز خبری از پرداخت نیست والبته جالب‌تر اینکه کلا میگن از پول خبری نیست؟؟این طرح ستاد کرونا بوده و جناب رییسی پولش رو جایی دیگه خرج کرده واقعا ۴میلیون که حالا ارزشش شده ۲ میلیون خوردن داره ؟؟ این کارها ی مسئولان به مراتب خودش یه بمب رو اعصاب ملت هست
فعلا مردم هر کدومشون یک بمب هستند که در آستانه انفجار هستند جناب وزیر ؟؟ مردم که همه مثل خراسان جنوبی نیستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
آخر تا کی مردم مردم میکنید ، مردم آنهایی هستن با دل وجان با تمام وجود در صحنه حضور دارنند مثل اربعین که خار چشم دشمن شدن نه در فضای مجازی
متاسفانه به دلیل افزایش تعداد اظهار نظرهای ضد و نقیض مسئولین در زمانهای مختلف همچون
تکذیب تحویل پهپاد به روسیه و پس از مدتی تایید آن
تکذیب برخورد موشک خودی به هواپیمای اوکراینی و پس از مدتی تایید آن

پذیرش چنین اظهارنظرهایی در جامعه کاهش چشمگیر پیدا کرده است .
خود کرده را تدبیر نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
دیروز معاون وزیر بهداشت گفت قرار شده به کشورهای دیگه 100 میلیون دلار داروی سرطان خون بفروشیم و همه دنیان خواهان داروهای ضدسرطان ما هستن.
من 1 ماه پیش کل کشور رو برای چند آمپول سرطان خون جست و جو کردم و پیدا نشد نهایتا از بازار سیاه خریدیم
چرا مسئولین اینقدر راحت و بدون هزینه دروغ میگن؟
بورس کشور خودشان هزاران بمب اتم برتر است بورسی که قرار بود یک هفته ای خوب بشه سرمایه مردم رو به آتش کشید ،
آقای وزیر اقتصاد ویران و تورم سه رقمی کشور به مراتب از هزاران بمب برای کشور خطرناک تر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
غربگراها مأموریت دارند با هر موفقیتی که دولت به دست می‌آورد مخالفت کنند و علیه آن دست به وارونه‌نمایی بزنند
عجب، من که باور کردم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
تو اول ثابت کن ایرانی هستی و با وی پا اس وصل نشدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
۰۲:۰۵
اگر پرچم ایران بالای اکانت نشانگر ایرانی بودن نیست ، پس خود شما هم شامل این سوال می شوی ؟؟؟؟
تابی جون چرا بسته خبری رو حذف کردی درد دل مردم حداقل به گوش حضرات می‌رسید، ؟؟ هر چند جماعت لجوج برای مردم عادی کشور تره هم خرد نمیکنند ؟؟
400 بمب، 40 بمب برای هیات ها، 50 سرویس اطلاعاتی، 200 رسانه، چقدر رند کار می کنند!!!
خرید اسلحه داره بد جوری رونق میگیره ، سیستان رو تبدیل به گورستان ...
وقتی حقوق یه کارمند که روزی سه سکه میشد تبدیل به یک نیم و حقوق معلم تبدیل به یک ربع سکه شده خودتون بفهمید چرا ۴۰۰ بمب در آستانه انفجار بوده ؟؟ ر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
ایول
نه اینکه امکانات ساخت بمب هم دست مردم عادی هست؟ یک چیزی بگید باور پذیر باشه ...اونیکه واسه شکمش تظاهرات میکنه دنبال تخریب نیست با این حرفها میخواین چی رو ثابت کنید؟
بدترین خبرها و بیشترین چیزی که مردم را عصبانی و نا امید می کند از همین خبرهای داخلی است که متاسفانه حقیقت دارند . فلان آقای که به فرمایش خودش دوستانی دارد که سند لواسان را به نام وی می زنند و با یک محکومیت ناچیز مرخصی از زندان هم می گیرد به نظر شما و دیگر متخصصان محترم اطلاعاتی حجم عظیمی از نارضایتی تولید نمی کند ؟ اگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد نیاز به این همه سازمان های ریز و درشت اطلاعاتی نخواهد بود . اوضاع روحیه جوانانی که شاهد فروش سئوالات کنکور هستند و نهایتا به مهاجرت و آوارگی پناه می برند با تدبیرهای اطلاعاتی قابل اصلاح نیست و نخواهد بود . بزرگترین خطر نارضایتی شدید مردم است و این فاکتور باید کم شود وگرنه در زمان جنگ بمب به طور روزانه بر سر مردم می ریخت و خنثی هم نمی شد ولی ملت امیدوارتر از حالا بودند
خخخخخ خوش باشید
سانسور حرف دل ملت با مسئولان تبدیل به بمب میشه ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
موفقیت‌ها که زیاد و پی‌در‌پی می‌شود غربگراها مجبورند برای هر یک از آنها سوژه‌ای کوک کرده و دروغی سرهم کنند
وقتی یه عده نمیخاد حرف دل ملت رو بشنوند میشه بمب رو سر یه عده بیگناه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
غربگراها در مخالفت با دولت از رسانه‌های غربی پیروی می‌کنند و مواضع‌شان با دشمنان مو نمی‌زند
بفکر نون باش که خربزه آبه
سرویس های اطلاعاتی و امنیتی ما نیاز به یک خانه تکانی اساسی دارد در حوادث سال های گذشته نظیر ترور سردار سلیمانی، سرقت دو کامیون اسناد سری توسط سرویس جاسوسی اسرائیل، ترور فخری زاده و نفوذ بی سابقه کربلایی کاترین پرز شکدام در امنیتی ترین مکان ها و همچنین حملات گروه‌های معاند در غرب کشور و جنوب شرق و جولان عناصر داعش در کشور و ده ها مورد دیگر اثبات می کند ما نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کارآمد و به روزی نداریم
خود گویم و خود خندم به به چه هنرمندم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
باریکلا، خوش بحالت راحت راحتی!!!!
یعنی میخواین ما باور کنیم که شما ۱۰۰٪ بمب ها رو کشف کردین و دشمن حتی نتونسته یه تک دونه از اونا رو هم منفجر کنه. لاقل یه چیزی بگید که ادن باورش بشه
چقدر بی اعتمادی بد شده اصلا نمی تونم حرف ها رو باور کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
"جادوی رسانه". رسانه ها کاری کردند که بخش زیادی از جامعه آمار و ارقام معتبر را باور نکنند مثل اینکه کسی که خوابه میشه بیدار کنی ،ولی کسی که خودش را بخواب زده بیدار کردن خیلی سخته راستگو ترین شاهد عالم یعنی "دوربین مدار بسته" را نپذیرند و نتوانند از عقل خود برای تحلیل تصاویری که با چشم خود میبینند استفاده کنند. و این یعنی "جادوی رسانه" که باید از آن ترسید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
|۰۸:۰۶
تصاویر دوربین مداربسته ، تاریخ میلادی ، ساعت ، دقیقه و ثانیه را نمایش می دهد .
در واقعه ۲۵ شهریور سال گذشته ، فیلم نمایش داده شده ، فاقد هیچ یک از موارد فوق بود .

الان شما کلاهت را قاضی کن ، مردم به چه چیزی باید اعتماد کنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
۰۸:۰۶
آمار معتبر منظورت سالی 1 میلیون مسکن و رشد اقتصادی 4.5 درصدی و ایجاد 20 میلیون شغل و ساخت یک میلیون 900 هزار مسکن هست که در تریبون های نماز جمعه مطرح میشه
اینا آمار معتبر هست یا انچه که ملت در سر سفره و در اقتصاد و در بورس میبینن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
رشد ۴.۷ درصدی اقتصاد ایران در پاییز سال گذشته در حالی است که متوسط رشد اقتصادی کشورهای پیشرفته در این دوره تنها ۱.۲ درصد بوده است. اقتصاد آمریکا در این زمان تنها ۰.۹ درصد، منطقه یورو ۱.۸ درصد و ژاپن ۰.۴ درصد رشد کرده‌اند
شما حالتان خوب است؟؟؟کسالت ندارید؟؟؟
من به مرگم راضیم اما نمی آید اجل
بخت بد بین از اجل هم ناز باید کشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
خوش بحالت!!!!
تیزبین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
ناشناس 08:07
خوشا به حال شما که از هفت دولت آزادی و زیر هر پستی یک کامنت در تایید حضرات می نویسی. گویا قلم به مزدی به کامنت نویسی هم رسیده وجنابتان برای هر کامنتی ویا هرپستی مواجب مکفی دریافت می کنی!!! ولی این پولها خوردن نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
چرا ناراحت میشی پس بدا بحالت«خَسِرَ الدُّنْيَا وَالْآخِرَةَ ذَلِكَ هُوَ الْخُسْرَانُ الْمُبِين هستی»
غیر قابل باور هست. یعنی کسی باور میکنه که اینا ۴۰۰ بمب خنثی کرده باشند ؟ میشه یک نمونه اش رو نشون نداده باشند؟
دست شما درد نکنه ،ولی چرا به مردم ایران مثل بسیاری از ممالک دنیا حق شرعی و قانونی اعتراض را نمیدهید؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
اعتراض یا اغتشاش و قتل و غارت اموال؟؟؟؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
گویا جریان غربگرا برای تکرار آشوب های خیابانی حسابی دلتنگ و بی قرار شده است. این طیف در سال گذشته از آشوبگران و تروریست ها حمایت کرده و بر جنایات آنها سرپوش گذاشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
حق اعتراض و برگزاری تجمعات مسالمت آميز جز اصول قانون اساسی است .
چرا مردم را از حقوق اصلی شان محروم می کنید ؟
گاندو 3 و 4 و 5 و6 الی آخر را هم بسازید تا مردم ه سرگم شوند و از این گزارش خیری ببرنند
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
این نوع عملیات روانی همواره مورد استقبال رسانه های معاند بوده است
جناب وزیر هرچی فرمودید در خصوص دشمن و معاندین درست، ولی همه مردم که معاند نیستند، چرا مانع اجرای حقوق قانونی آنها مثل حق اعتراض و یا حق برگزاری رفراندوم میشوید.
درود برسربازان گمنام امام زمان.این حافظان امنیت کشور.درود درود
درجنگ جهانی اینقدر بمب در ۲سال نبوده در۲سال شما اتفاق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
فقط افراد ساده لوح و منافقین، و دشمنان اسلام گول رسانه های معاند را می خورند. و البته باز هم بارها گول خواهند خورد. چون خداوند بر دل و گوش آنها مهر خاموشی زده است.
حتما کار همون افغانی هاییه که هزار هزار وارد کردید و شناسنامه ایرانی میدین وگرنه چرا قبلاً این چیزها نبود
آقای وزیر،،افغانی ها رو دریابید،دریابید.
شما یک بمب کشف گنیدهزاربارتوخبرهامی گوییدحالاشده ۴۰۰چرایکبارگفته نشده دلیل پنهان کارچیست؟
تشکر فراوان از وزارت اطلاعات خدا قوت متشکریم از شما میخوایم با هرکس که آرامش وامنیت مردم رو به هم میزنه برخورد بشه ???????
۱. قویترین سیستمهای اطلاعاتی جهان هم ۱ درصد خطا دارند، از ۴۰۰ بمب یک درصدش معادل ۴ بمب هم عمل نکرد؟ حالا که قراره اینجوری بگیم کاش میگفت ۴۰۰۰ یا ۴۰۰۰۰۰، کی به کیه؟ بعدشم اسلحه سبک مثل آب خوردن جابجا میشه، چرا باید کشور همسایه! دم مرز ایران کارخونه اسلحه سازی بزنه؟ خخخه
چه اشکالی دارد کشوری درخاک خودش نزدیک مرز ما یادورتر مارخانه ‌اسلحه سازی ایجادکرده باشند مگردرخاک خودشان نبوده گذشته ازآن کارخانه اسلحه سازی این روزها دست کمی ازاسباب بازی سازی ندارد ماچندکشورمیشناسیم بااحازه بزرگترهادرهمسایگی خودمان که چندین وچندصد بمب اتم بسیارپیشرفته ومدروزدارند که انفجار اتفاقی یکی ازآنها باعث میشود که نه خان بماند ونه خان نشان حالا اگرکشف کارخانه اسلحه سازی درخارج ازمرز ما شق القمر باشد پس لطفاًمقررفرمائید اینهمه اسلحه غیرمجازکه دست هرشخص ناشی وناآگاه واحیاناناجوری هست جداًجمع آوری گردد و کمک کنید فضای زندگی خودمان راپاک ومنزه کنیم وهمسایه وغریبه رااگرکاری بکارماندارد بحال خودش رهاکنیم که مصیبت نشود
عجب!! 400 تا چیه؟ اصلا تو بگو 5000 هزار تا، نه کنتور میندازه و نه مالیات داره...
راحت باش..عدد ها رو بالاتر بگووو...
لطفا از این اشراف اطلاعی تان برای گرفتن دزادن ممکلت هم استفاده کنین.
اوج اغتشاشات و شورش «زن،زندگی،آزادی» و واقعه شاهچراغ که تروریست‌ها خون 13 نفر از هموطنانمان را بر زمین ریختند؛ واقعه‌ای که داعش مسئولیت آن را به‌عهده گرفت اما مطابق معمول نظریه‌پردازان «کار خودشونه» برای شبهه‌افکنی وارد میدان شدند؛ براندازان و بخش فعال اصلاح‌طلبان دوشادوش یکدیگر قدم برداشتند؛ از آن ور آبی‌ها که انتظاری نیست اما اصلاح‌طلبان داخلی بر خلاف تعهداخلاقی خود، به تحریک افکارعمومی و انتساب اتهاماتی غیرمستقیم به حاکمیت پرداختند.
400 بمب خنتی کرده اید!!!!!!! اما از خنثی کردن دو مرتبه حمله به حرم شاهچراغ ناتوان بودید !!!!!!!!!!
دلالان کشور هرکدام یک بمب هستند که زندگی و معیشت مردم را منفجر می کنند اگر نتوانید آنها کشف ونابود کنید.
باتشکرفراوان ازوزارت اطلاعات این فرزندان رشیدوشریف ویکتاپرست وآزاده ومبارک بادروزتاسیس وزرات اطلاعات وخداوندحفظ ویاری نمایداین عزیزان شریف را ولعنت خداوندمتعال بردشمنان حقیروذلیل وپست که بخاطردشمنی باملت شریف کشورسربلندمان همواره درتلاش هستندتاآسیب به ملت شریف کشورسرافرازمان بزنند همیشه سرفرازباشی میهن وفرزندان شریف وسرافرازورشیدت.
مگه ما چی هستیم که این هم دشمن داریم نکنه مشکل از ماست حتی یک کشور هم دل نداریم البته غیر از فلسطین البته اون هم حالی به حال میشه
خدا قوت پهلوان !! ۴۰۰ تا !! ماشالله تو همه عرصه رکورد داریم !! به خصوص تو راستگویی !!
چقدر بمبگذاری ها رند اند!
چگونه باور کنیم !!!! طوری میگویید که کارخانه اسلحه سازی راه انداختند که آدم فکر میکنه کارخانه اسلحه چند جفت جورابه که طرف گذاشته تو کیفش تا بیاره تو مترو بفروشه بابا مگه ساخت کارخانه اسلحه به این راحتیه ! شما چطور در طول زمان ساخت نفهمیدید با این نیروهای اطلاعاتی قوی ! چرا اسم کشور را نمیگید تا مردم کشور دشمن را بشناسند و یا آن کشور از خودش دفاع کنه ؛ نه یکی , نه دوتا , نه ده تا ، 400 تا (!!!!!!!)
لطفا یه چیزی بگید که لااقل یک نفر در دنیای چند میلیارد نفری باور کنه در طول 8 سال جنگ صدام 400 تا بمب به داخل شهرهای ما نریخت ! فکرش را بکنید چه عدد بزرگی گفتید یعنی اگر بنا بود در هر شهری 4 تا بمب منفجر کنند یعنی در 100 شهر باید انفجار انجام میشد یعنی یکی از بزرگترین انفجارهای تاریخ ، آخه میگن یا هیچ چیزی نگید یا چیزی بگید که خودتان هم باور نکنید
400 تا بممممممممب (زیادی بزرگ و خیلی رند) 40 تا هم برای هیات ها ( تقسیم بر 10 شده مقدار قبلی ) دیگه حتی نیاز به فکر کردن هم نیست.
سلام.دستشان درد نکند. فقط فراموش نکنیم بمب اصلی نارضایتی عمومی هست.وقتی از مبارزه با حقوقهای نجومی صحبت میکنیم ولی هر بار حقوقهای نجومی تر فاش میشود یا از مبارزه با فساد صحبت میکنیم ولی هر بار ارقام اختلاسها رکورد تازه تری ثبت میکند یا وقتی از فساد بیسابقه در صنعت فولاد رونمایی میشود و یک نماینده مجلس میگوید که این که چیزی نیست بروید ببینید در بانکها چه خبر است!یا دادگاه مبارزه با فساد "ب.ز" سالها طول میکشد و بالاخره مشخص نمیشود که مجازاتش چه بوده و قهرمان دور زدن تحریم بوده یا مجرم؟و از موفقیت در دور زدن تحریمها و بازگرداندن پولها به کشور صحبت میشود ولی وضع مالی شرکتهای دولتی یا ثابت هست یا ماه به ماه بدتر میشود و فشار بر بخش خصوصی رفته رفته بیشتر میشود و مقامات رسمی ،خط فقر در شهرهای بزرگ را 19 میلیون تومان اعلام میکنند و با این حساب قشر عظیمی از حقوق بگیران زیر خط فقر محسوب میشوند و فقر مادر بسیاری از گناهان است،لاجرم نارضایتی عمومی هم بیشتر میشودو بجای حل علت شاید بدنبال توجیه معلول بگردیم.
خدانگهدار شما باشد و خار چشم دشمنان ایران زمین
منو باش که فکر میکردم میشه مردم راگول زد
جناب وزیر در خنثی کردن خوب عمل کردید اما چرا اینقدر مهمات وارد شده اما متوجه نشدید،شایدم گداشتید بمب ها رو یکجا کشف کنید.
قابل باور نیست که اونا 400 تا بمب گذاشتن و شما هم همشون رو خنثی کردید
اوکی
چقدر خوبین شما
ما از اینکه شماهارو داریم چقدر خوشحالیم
این که چیزی نیست معاون فناوری و پژوهش علوم پزشکی مشهد در رزومه خودش نوشته 600 تا مقاله در مجلات علمی و پژوهشی داخلی و خارجی داره!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی