بازدید 2274

وزیر اطلاعات: فریب‌خوردگان به آغوش ملت ایران برگردند

خطیب گفت: از فریب‌خوردگانی که در مسیر گروه‌های تروریستی قرار گرفته‌اند، می‌خواهم به آغوش ملت، مردم و ایران قوی برگردند و با آرامش، اطمینان و امنیت زندگی کنند.
کد خبر: ۱۱۹۴۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳ 20 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سیداسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در آیین رونمایی از کتاب «سیطره» که با حضور جمعی از چهره‌های سیاسی، فعالان فرهنگی، اصحاب رسانه و خانواده‌های شهدای ترور برگزار شد، گفت: جهاد تبیینی که رهبر عزیز بر آن تکیه می‌کنند، سربازان و سردارانی دارد که کتاب «سیطره»، خاطرات یکی از سرداران خط‌شکن در مقابل تهاجم دشمن، رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس را بازگو می‌کند.

وی افزود: برخی افراد برای براندازی این نظام همت گماشته‌اند ولی هر روز با لطف و حضور مردم و با محوریت رهبر عزیز، هر روز شاهد شکست بیشتری بوده و خواهند بود. جهاد تبیین خط‌شکن این راه است و می‌تواند پیروزی‌های نظام و دولت را بیشتر، پررنگ‌تر و مؤثرتر بنمایاند.

وزیر اطلاعات با ابراز تمایل در خصوص بازگویی پرونده‌های موفق امنیتی در قالب کتاب و ساخت فیلم، عنوان کرد: از طرف وزارت اطلاعات اعلام آمادگی می‌کنم تا پرونده‌ها و گزارش‌هایی که بیانگر پیروزی ملت ما است را در اختیار هنرمندان قرار دهم تا بتوانند سرداران راه جهاد تبیین باشند.

خطیب در پایان گفت: آنچه را که امروز از انتشار سخنان یکی از سران کومله شنیدید، نشان‌دهنده نفوذ دستگاه‌های اطلاعاتی است و به کسانی که خود را امروز زبونانه در اختیار دشمنان نظام و انقلاب قرار داده‌اند، عرض می‌کنم که این کار شما هر روز به خواری شما خواهد افزود و از عزیزان فریب‌خورده‌ای که در مسیر این گروه‌ها قرار گرفته‌اند، می‌خواهم به آغوش ملت، مردم و ایران قوی برگردند و با آرامش، اطمینان و امنیت زندگی کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی