بازدید 2398

تداوم کاهش دمای تهران

کد خبر: ۱۱۹۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱ 27 September 2023

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، آسمانی صاف تا نیمه‌ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و در ارتفاعات به‌ویژه امروز تا فردا (۵ تا ۶ مهر) گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده با عبور متناوب سامانه بارشی از نواحی شمالی کشور و نفوذ زبانه‌هایی از آن به استان، آسمانی صاف تا نیمه‌ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و در ارتفاعات به‌ویژه امروز تا فردا (۵ تا ۶ مهر) گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده در ارتفاعات بالادست به‌ویژه ارتفاعات شمال شرقی گاهی رگبار باران و رعدوبرق و رخداد مه و در بخش‌های جنوبی و غربی استان گاهی افزایش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در روز شنبه (۸ مهر) با عبور موج ضعیفی از استان افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید در بیشتر نواحی مورد انتظار است.

طی دو روز آینده در بیشتر نواحی نیمه‌شمالی استان کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا( ۶ مهر) صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و در روز جمعه ( ۷ مهر) صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷  درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آبعلی با کمینه دمای ۸ درجه سانتیگراد، خنک‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار