بازدید 2999
۳

تصادف زنجیره‌ای در مسیر اراک به قم با ۱۵ مصدوم

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت:  تصادف زنجیره‌ای در مسیر اراک به قم ۱۵ مصدوم برجا گذاشت.
کد خبر: ۱۱۹۵۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷ 26 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی، «بهروز ایران‌نژاد» افزود: برخورد یک دستگاه تریلر با هشت خودروی سواری در مسیر اراک ـ قم حوالی پمپ بنزین ارغوان منجر به این تصادف شد.

وی بیان کرد: در این حادثه ۹ دستگاه خودرو دچار حادثه شدند که با توجه به شدت حادثه سه دستگاه آمبولانس سبک، به محل حادثه اعزام شد.

ایران نژاد افزود: این حادثه ۱۵ مصدوم برجا گذاشت که ۲ مصدوم پس از دریافت اقدامات تخصصی فوریت پزشکی به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اراک و یک مصدوم توسط اورژانس قم به بیمارستان شهید بهشتی این شهر منتقل شد و ۱۲ مصدوم دیگر به صورت سرپایی از خدمات فوریت‌های پزشکی بهره‌مند شدند.

استان مرکزی دارای ۳۱ پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری، ۳۷ پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای، یک پایگاه اورژانس هوایی و پنج پایگاه اورژانس موتوری و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
خودروهای حلبی
خودروها حلبی
جاده جواب این همه خودرو در جاده را نمیده
برخی راننده ها هم اصلا رعایت فاصله طولی را نمیکنند و اجازه همیدن که کسی رعایت فاصله طولی کنه تا کمی از ماشین جلو فاصله میگیری که قادر به به کنترل در مواقع ضرور باشی یکی ازت از چپ یا راست سبقت میگیره از جلو میچسبونه به جلو ماشینت مثل اینکه فقط دوست داره بخوری پشتش تا دوباره کمی فاصلهمیگیری دومی و ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
عیب نداره عزیزم ! عوضش موشک اسرائیل زن داریم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار