بازدید 4620
۵

وقوع تصادف زنجیره ای در اتوبان تهران- قم

رئیس مرکز اورژانس استان تهران از وقوع تصادف زنجیره ای در اتوبان تهران- قم خبر داد و گفت: طی این حادثه هشت نفر مصدوم شدند.
کد خبر: ۱۱۸۳۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲ 15 July 2023

به گزارش «تابناک»، محمد اسماعیل توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر، از وقوع حادثه تصادف زنجیره‌ای در اتوبان تهران- قم خبر داد و اظهار داشت: این حادثه ۴ کیلومتر بعد از فرودگاه حوالی ساعت پنج صبح به اورژانس استان تهران اعلام شده بود.

توکلی با بیان اینکه انحراف یک خودرو و برخورد آن با گاردریل در اتوبان تهران به قم، سبب تصادف زنجیره‌ای شده بود گفت: این حادثه هشت نفر مصدوم بر جای گذاشت که یک نفر در محل مداوا و هفت تن از مصدومان دیگر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران عنوان داشت: با اعلام حادثه سه دستگاه آمبولانس و یک بالگرد به محل اعزام شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
سرعت زیاد و عجول بودن عامل اصلی است . ما که میدانیم خودرو از رده خارج شده و اتوبان غیر استاندارد داریم چرا سپر به سپر ماشین جلویی با 130 کیلومتر حرکت می کنیم ؟؟؟؟؟
من 20 سال هست که هر ماه حداقل یکبار می رم قم به پدر و مادرم سر می زنم. راننده خیلی محتاطی هستم. همین دیشب از قم برمی گشتم. کلا سه نوع راننده داریم . سری اول که مثل من راننده محتاطی هستن . من سعی می کنم فاصله طولی و عرضی مناسبی داشته باشم ولی 120 تا رو همیشه می رم.

نوع دوم کلی با 130 تا دارن لایی میکشن و فقط کافیه فاصله شما با ماشین جلویی به اندازه یه ماشین باشه میان پرش می کنن. چراغ می زنن مسابقه می دن و ... من جای رییس پلیس بودم کلا گواهینامه اینا رو سوراخ می کردم

دسته سوم راننده های کند رو هستن که مثلا وسط اتوبان دارن با 70 تا می رن. اینا خودشون گره ترافیکی درست می کنن. طرف ماشینش آخرین سیستمه ولی داره 70 تا می ره . از لاین وسط هم میره. اون لایی کشه میرسه بهش از سمت چپ و راستش سبقت میگیره و حادثه ساز می شه.

تورو خدا اگه می خوایی یواش بری برو لاین آخر حداقل.

من یه تجربه 20 ساله تو اتوبان قم تهران دارم "کلا آخر هفته تو اتوبان نرین".
فقط رو دارن کامیونت ووانت نباید به اتوبان بیایند پلیس چرا چشم پوشی می کند البته وانتی ها احتمالا هم روستایی ایشان هستندکه مجاز ند
تنها عاملش رعایت نکردن فاصله طولی هست. با سرعت 120 میچسبونند به ماشین جلویی. اغراق نباشه با فاصله یک متر ده ها مورد دیدم و در این حالت مدام چراغ میزنند که میخواهیم سبقت بگیرم. یعنی خلاف اندر خلاف، 1)عدم رعایت فاصله طولی، 2) رانندگی به شدت خطرساز، 3) سرعت غیرمجاز. پلیس هم بی تقصیر نیست. گواهینامه این افراد، باید برای حداقل یکسال برای بار اول و برای سایر موارد چند سال باطل بشه یا کلا ازشون بگیرند.
به مطلب قبلی دوستمون لاستیک بی کیفیت رو اضافه می کنم که بسیار در تصادف موثره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست