بازدید 1584

تصادف زنجیره‌ای در زنجان ۹ مصدوم برجا گذاشت

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت:تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان به تهران ۹ مصدوم برجا گذاشت که توسط نیروهای امدادگر به مراکز درمانی منتقل شدند.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷ 27 July 2023

به گزارش «تابناک»، داریوش تقیلو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صبح امروز برخورد چندین دستگاه خودرو در کیلومتر ۲۲ مسیر شمالی آزادراه زنجان به قزوین گزارش شد که بلافاصله پنج آمبولانس از پایگاه های مروارید، قره بلاغ، صبا،سلطانیه و فاتح به محل اعزام شد.

این مسوول ادامه داد: با توجه به احتمال افزایش برخوردها تعداد مصدومان ۹ نفر اعلام شد که بعد از اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان آیت اله موسوی انتقال داده شدند.

وی گفت: با توجه به فرارسیدن ایام عزاداری سید و سالار شهیدان و افزایش ترافیک در سطح جاده ها از رانندگان درخواست می شود با احتیاط و طمانینه بیشتری رانندگی کنند تا شاهد وقوع تصادفات تلخ و ناگوار در سطح جاده ها نباشیم.

تقی لو با بیان اینکه با جانمایی استاندارد پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در این استان، زمان رسیدن به بالین بیمار به کمتر از میانگین کشوری رسیده است، خاطر نشان کرد: مدت زمان رسیدن بر بالین بیمار در ماموریت‌های شهری و جاده‌ای استان به میانگین پنج دقیقه در شهر و ۱۱ دقیقه در جاده‌ها رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی