بازدید 3149
۲

۲۵۰ خبرنگار و عکاس برای پوشش پرسپولیس-النصر

لشکر ۲۵۰ نفری برای پوشش پرسپولیس-النصربیش از ٢۵٠ خبرنگار، تصویربردار و عکاس بازی پرسپولیس و النصر را پوشش خبری خواهند داد.
کد خبر: ۱۱۹۳۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳ 17 September 2023


به گزارش تابناک، "ورزش سه" نوشت: ورزشگاه آزادی پس از فینال لیگ قهرمانان بین پرسپولیس و کاشیما حالا میزبان یک دیدار بسیار مهم دیگر است و این بار رونالدو و دیگر ستاره‌های النصر پا به تهران خواهند گذاشت.

بازی پرسپولیس و النصر با استقبال گسترده رسانه‌های گروهی روبه‌رو شده است و بیش از ۲۵۰ نفر اخبار و اتفاقات این مسابقه را از طریق رسانه‌های خود پوشش خواهند داد.

با اعلام باشگاه پرسپولیس، مصاف دو تیم پرسپولیس ایران و النصر عربستان با پوشش گسترده رسانه‌ای همراه خواهد بود. درخواست‌های بسیار زیادی از سوی رسانه‌های نوشتاری، شنیداری و دیداری برای حضور نمایندگانشان در این بازی ارائه شد و برای بیش از 250 خبرنگار، عکاس و تصویربردار داخلی و خارجی از مطبوعات، خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری، شبکه‌های تلویزیونی به ویژه صدا و سیما و پلتفرم‌های پر مخاطب، مجوز (ID کارت) صادر شده است تا برای این مسابقه در ورزشگاه حضور پیدا کنند.


این بازی همچنین بینندگان پرشماری نیز از سراسر جهان خواهد داشت و بدون تماشاگر شدن بازی نیز به جمعیتی که پای گیرنده‌ها بازی را دنبال خواهند کرد خواهد افزود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
صد هزار خبرنگار ببرید صندلی ها خالی نباشه !!!!
به امید باخت تیم سوگلی پایتخت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار