بازدید 4252
۱

ترامپ: از نظر ژنتیکی زیاد عمر می‌کنم

رییس جمهور سابق آمریکا رفتن به دهه 80 زندگی در صورت انتخاب بعنوان رییس جمهور را موضوعی کم‌اهمیت دانست.
کد خبر: ۱۱۹۳۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴ 17 September 2023


به گزارش تابناک به نقل از اکسیوس، دونالد ترامپ ۷۷ ساله، در مصاحبه ای با شبکه NBC گفت: نگران نیست که در صورت انتخاب مجدد در دهه ۸۰ زندگی اش باشد.

ترامپ که در نظرسنجی‌های انتخاباتی حزب جمهوریخواه فعلاً اول است گفت: نه، من نگران سن ام نیستم؛ زیرا پدرم بسیار بیشتر از آن [سن 93 سالگی] زندگی کرد. مادرم بسیار بیشتر از آن [88 سالگی] زندگی کرد. بنابراین از نظر ژنتیکی، این چیز خوبی است.

ترامپ تنها چند سال از بایدن، 80 ساله، جوانتر است و از انتقاد از سن بایدن خودداری کرده است. ترامپ در اوایل هفته در مصاحبه ای اظهارات مشابهی را مطرح کرد و گفت: بایدن برای رئیس جمهور شدن آنقدر مسن نیست – اما او بی کفایت است. چندین رهبر جهان وجود دارند که در دهه 80 خود فوق العاده بودند.

ترامپ در پاسخ به این سوال که آیا به سمت یک زن برای معاونت رئیس جمهور تمایل دارد، گفت: من این مفهوم را دوست دارم، اما ما بهترین فرد را انتخاب خواهیم کرد. اما من این مفهوم را دوست دارم، بله.

او در مورد اینکه آیا چشمش به «کریستی نوم» فرماندار داکوتای جنوبی (راست) که هفته گذشته از ترامپ حمایت کرد است گفت: می‌دانم. فکر می‌کنم او فوق‌العاده است. اما ما چیزهای زیادی داریم. افراد بزرگ در حزب جمهوری خواه

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
من پدر بزرگم 96 سال و مادر بزرگ مادریم 93 سال عمر کردن ولی مادر خودم 79 سالگی فوت کرد.این مزخرفات چیه از لحاظ ژنتیکی.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست