بازدید 7235

قتل دلخراش زن و شوهر پاکستانی در ایران

عاملان قتل وحشیانه دو فرد بلوچستانی دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۹۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱ 14 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از رکنا، بامداد ۱۷ مرداد ماه سال جاری دو نفر به نام‌های سمیر بلوچ و همسرش هانی گل بلوچ (هانی بلوچ) از فعالان سیاسی پاکستان ساکن ایرانشهر به طرز مرموزی ناپدید شدند و با اعلام این خبر به پلیس تیمی از ماموران به جستجو برای پیدا کردن سرنخی از این زوج جوان وارد عمل شدند.

بررسی‌های حکایت از ربوده شدن آن‌ها داشت و تحقیقات برای پیدا کردن این زوج بلوچ ادامه داشت تا اینکه شامگاه جمعه ۱۷ شهریور ماه اجساد سوخته این زوج جوان در روستای گیدبست سراوان توسط چوپانی کشف شد و ماجرا به پلیس گزارش شد.

فرضیه در قتل زوج بلوچ

یکی از اهالی منطقه به خبرنگار رکنا گفت: سمیر بلوچ و هانی گل بلوچ همراه برادر سمیر به نام عبدالرئوف، از فعالان سیاسی اهل کشور پاکستان بوده اند که به علت مخالفت با حکومت پاکستان، از کشورشان فرار کرده و در یکی از محلات ایرانشهر زندگی می‌کردند و به فعالیت خود ادامه می‌دادند.

برادر سمیر بلوچ، عبدالرئوف معلمی جوان و فعال سیاسی حدود یک هفته قبل توسط افراد ناشناس به دلایلی نامشخص به قتل رسید و بعد از قتل عبدالرئوف، هانی بلوچ ویدئویی از خود در فضای مجازی منتشر کرد و خواستار رسیدگی به پرونده قتل عبدالرئوف و مجازات قاتلان او می‌شود.

هانی گل بعد از انتشار ویدئو دفاع از عبدالرئوف، چندین مرتبه توسط افرادی ناشناس به شکل‌های مختلف تهدید شده بود که در نهایت در شب ۱۷ مرداد همراه همسرش ربوده شده و بعد از شکنجه‌های فراوان کشته شده و اجساد آن‌ها سوزانده می‌شود.

اطلاعیه پلیس در خصوص عاملان قتل

اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یک تیم تروریستی، عامل ربایش و قتل فجیع خانواده بلوچ توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در این اداره کل شناسایی و بازداشت شدند.

در اطلاعیه اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان آمده است: این تیم تروریستی ۶ نفره، چندی پیش اقدام به ربایش مسلحانه آقای سمیر بلوچ و همسر باردارش بنام هانی گل بلوچ از شهرستان ایرانشهر و انتقال آن‌ها به حوالی شهرستان سراوان کرده و اقدام به شکنجه، قتل و نهایتاً سوزاندن اجساد و رها کردن آن‌ها در منطقه می‌کنند.

پس از وقوع این حادثه فجیع و مطالبه مردم شریف استان سیستان و بلوچستان، این اداره کل، اقدام به تحقیقات گسترده و همه جانبه درون و برون مرزی کرده که با عنایات الهی و نیز همکاری متعهدانه هموطنان غیرتمند بلوچ، تمامی اعضای تیم تروریستی شناسایی و بازداشت شدند.

این اطلاعیه می‌افزاید: همچون چندین پرونده قتل یا کشته سازی ماه‌های اخیر در مناطق مختلف کشور، در این جنایت وحشیانه نیز بلافاصله ایادی دشمن، سناریوی انتساب قتل‌ها به حافظان امنیت کشور را با هدف القای جو ناامنی و بدبینی نسبت به دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و تزریق فضای رعب و وحشت و باز تولید آشوب و اغتشاش دنبال کردند؛ که ارتباط این تحریکات با سناریوی تروریست‌ها در فرآیند تحقیقات از نظر دور نخواهد ماند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست