پذیره نویسی جدید بازار سرمایه

با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت صنایع گلدیران به مبلغ ۷ هزار میلیارد ریال از طریق فرابورس ایران از امروز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۰ در نماد "گلدیران۰۶" به مدت سه روز کاری عرضه عمومی خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۹۲۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵ 11 September 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، با مجوز سازمان بورس، عرضه صکوک مرابحه شرکت صنایع گلدیران به مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان از طریق فرابورس از دوشنبه ۲۰ شهریور در نماد "گلدیران۰۶" به مدت سه روز کاری آغاز می شود.

بر اساس این گزارش این اوراق ۴ ساله و با نرخ ۲۳ درصد است که اقساط آن هر سه ماه یکبار پرداخت و جهت تامین مالی به منظور خرید قطعات اولیه مورد نیاز تولید تلویزیون، یخچال و ماشین لباسشویی عرضه می شود.

صکوک مرابحه از طریق کارگزاری تامین سرمایه نوین به عنوان عامل فروش و با استفاده از خدمات تامین سرمایه نوین به عنوان بازارگردان و متعهد پذیره‌نویس توسط شرکت واسط مالی مرداد چهارم (با مسئولیت محدود) منتشر می‌شود. ضامن پرداخت مبلغ اصل و اقساط این اوراق نیز بانک کارآفرین است.

اطلاعیه مهم فرابورس درخصوص پذیره نویسی گلدیرا

تعداد  ۰۰۰، ۷،۰۰۰ اوراق مرابحه شرکت صنایع گلدیران (سهامی عام) با قیمت اسمی  ۰۰۰، ۱،۰۰۰ ریال، در نماد معاملاتی (گلدیران ۰۶۱) و نمونیک GI۰۱۱ از امروز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۰ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۲ به مدت سه روز کاری پذیره نویسی می‌گردد.

در این خصوص توجه به موارد ذیل ضروری است:

۱) پذیره نویسی به روش حراج صورت می‌گیرد.

۲) شرکت تأمین سرمایه نوین (سهامی عام) متعهد پذیره‌نویسی و بازارگردان در نماد معاملاتی (گلدیران ۰۶۱) می‌باشد.

۳) محدودیت حجمی خرید برای هر سفارش (حداکثر تعداد اوراق بهادار در هر سفارش)  ۰۰۰، ۱۰۰۰ ورقه می‌باشد.

۴) حداقل حجم هر سفارش ۰۰۰ ۵ ورقه می‌باشد و همچنین سفارش وارد شده‌بایست مضربی از  ۵۰۰۰ ورقه باشد.

۵) اوراق مزبور با نام و قابل معامله در فرابورس بوده و نرخ آن ۲۳ درصد (بیست و سه درصد) سالانه تا سررسید است، که مواعد پرداخت سود به صورت هر ۳ ماه از تاریخ انتشار و مدت اوراق ۴۸ ماه می‌باشد.

۶) کلیه کارمزد‌ها و هزینه پذیره نویسی اوراق برعهده ناشر اوراق و درصورتیکه ناشر نهاد واسط باشد، به عهده بانی است؛ لذا کارگزاران، نباید مبلغی بابت کارمزد از مشتریان اخذ نمایند.

۷) تسویه و پایاپای این اوراق به صورت T+۱ می‌باشد.

۸) پس از اتمام پذیره‌نویسی، معاملات ثانویه این اوراق در بازار ابزار‌های نوین مالی فرابورس ایران آغاز می‌گردد.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم