بازدید 3195

کاهش دمای هوای تهران

کد خبر: ۱۱۹۲۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷ 09 September 2023

اداره کل هواشناسی استان تهران از کاهش نسبتا محسوس دما طی فردا و پس فردا (۱۹ و ۲۰ شهریورماه) و احتمال انتقال گرد و غبار از استان‌های مجاور و در بعضی ساعات کاهش کیفیت هوا تا روز دوشنبه خبر داد.

به گزارش ایسنا، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعات همراه با افزایش وزش باد پیش‌بینی می‌شود. از امشب تا پایان روز یکشنبه با توجه به تشدید ناپایداری‌ها گاهی وزش باد خیلی شدید در نیمه جنوبی استان با رخداد تندباد لحظه‌ای و خیزش گردوخاک همچنین تا روز دوشنبه احتمال انتقال گرد و غبار از استان‌های مجاور و در بعضی ساعات کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

در ارتفاعات شمال شرق استان روز یکشنبه از بعد از ظهر تا شب گاهی رگبار با احتمال رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

روزهای یکشنبه تا دوشنبه کاهش نسبتا محسوس دما رخ خواهد داد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۴۰  درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۹ شهریورماه) صاف همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۲  و حداکثر دمای ۳۴  درجه سانتیگراد و طی ‌دوشنبه ( ۲۰ شهریورماه) صاف، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی