بازدید 3539

بازداشت زن موبایل‌دزد در جنوب تهران

فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از دستگیری یک زن موبایل‌ دزد در جنوب تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۲۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵ 09 September 2023

به گزارش تابناک، سردار سلمان آدینه‌وند در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران یگان امداد  پلیس تهران در محدوده شهر ری درحال گشت زنی بودند که رفتار زن جوانی نظر آنان را به خود جلب کرد. در همین راستا نیز مدتی او را تحت نظر قرار داده و همین موضوع نیز شک ماموران را نسبت به این فرد افزایش داد.  

وی ادامه داد: در ادامه با هماهنگی انجام شده، ماموران پلیس زن در محل حاضر شده و برای انجام بررسی بیشتر به این زن نزدیک شده و اقدام به پرس‌وجو از وی کردند که در این حین این زن اقدام به بیان پاسخ‌های ضدونقیض به ماموران کرد. در همین راستا نیز این زن برای انجام تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی منتقل شد و تحت تحقیقات پلیسی قرار گرفت.

فرمانده یگان امداد تهران بزرگ با اشاره به انجام بازرسی از این زن، گفت: ماموران پلیس زن یگان امداد در جریان بازرسی انجام شده، هفت دستگاه تلفن همراه را از وسایل همراه این زن کشف کردند که در ادامه مشخص شد این تلفن‌ها سرقتی است و سابقه ثبت در سامانه همیاب دارد.

آدینه‌وند با اشاره به بازداشت این زن در مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت: این فرد که با شواهد و اقلام سرقتی کشف شده، چاره‌ای به‌جز اعتراف نداشت به جرم خود اعتراف کرد و گفت که با پرسه‌زنی در خیابان‌های پرجمعیت، سوژه‌های خود را شناسایی کرده و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت تلفن همراه آنان کرده و از محل متواری شده است.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیرشده، گفت: این زن برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده تشکیل شده روانه دادسرا شد. تحقیقات ماموران برای کشف دیگر جرائم ارتکابی احتمالی از سوی این فرد نیز در حال انجام است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار