بازدید 4584

بلاگر هتاک اینستاگرامی در اردبیل شناسایی و دستگیر شد

فردی که همزمان با ایام اربعین حسینی و با انتشار محتوایی درفضای مجازی به مقدسات و باورهای دینی و اعتقادی مردم توهین کرده بود، با دستور ویژه دادستان اردبیل شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۹۱۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷ 07 September 2023


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، جلال آفاقی با اشاره به انتشار ویدیویی توهین آمیز در فضای مجازی نسبت به بازسازی عتبات عالیات و اهانت به مقدسات و اعتقادات دینی مردم که موجب خدشه دار شدن احساسات مردم به ویژه اهالی اردبیل به عنوان پایتخت حسینیت شده بود، از شناسایی و دستگیری بلاگر هتاک اینستاگرامی دراین خصوص خبر داد.

دادستان مرکز استان اردبیل افزود: این فرد با ایجاد صفحه ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به تولید محتواهای دوراز شان و عفت عمومی می کرد که محتوای اخیر منتشره دراهانت به مقدسات نیز اقدام دیگری از این بلاگر هتاک است.

دادستان اردبیل ادامه داد: فرد دستگیر شده روانه زندان شد و در بازرسی از منزل وی یک قبضه سلاح جنگی نیز کشف و ضبط شده است.

آفاقی تاکید کرد همان گونه که قبلا به مردم اطمینان داده شده است، دادستانی اردبیل امنیت شهروندان در تمام شاخه ها را خط قرمز خود می داند و با متجاوزین به آرامش و امنیت و حقوق عمومی به شدت برخورد خواهد شد.

گفتنی است چند روز قبل یکی از سرکردگان باند اراذل و اوباش نیز به دستور دادستان مرکز استان اردبیل در مخفیگاه خود دستگیر و روانه زندان شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار