بازدید 1952
۱

فرمانده فراجا: سفر ۴ میلیون زائر اربعین از ایران به عراق

فرمانده کل انتظامی کشور از سفر حدود چهار میلیون نفر از مرزهای کشور به عراق برای انجام زیارت اربعین خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۱۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵ 06 September 2023

به گزارش تابناک؛ ایسنا نوشت: فرمانده کل انتظامی کشور از سفر حدود چهار میلیون نفر از مرزهای کشور به عراق برای انجام زیارت اربعین خبر داد.


سردار احمدرضا رادان در حاشیه بازدید از مرز شلمچه که امروز (۱۵ شهریورماه) انجام شد، اظهار کرد: تاکنون حدود چهار میلیون زائر از مرزهای زمینی و هوایی جمهوری اسلامی ایران به قصد زیارت اربعین به عراق سفر کرده‌اند و تاکنون بیش از دو و نیم میلیون نفر از زائران اربعین به کشور برگشته‌اند.

 وی افزود: خروج به سمت عراق بسیار کاهش کاهش پیدا کرده و ورود به سمت ایران افزایش یافته است و میزان بازگشت زائران به کشور بیشتر از حضور در عراق است. پیش‌بینی می‌شود تعداد بازگشت زائران به کشور تا امشب از مرز سه میلیون نفر هم بگذرد.

فرمانده فراجا گفت: مرز شلمچه بعد از مرز مهران، دومین مرز ورود و خروج زائران است به گونه‌ای که حدود یک میلیون زائر از مرز شلمچه خارج شده‌اند و حدود ۶۷۰ تا ۷۰۰ هزار نفر نیز از این مرز به کشور بازگشته‌اند.

رادان با بیان اینکه تا یکی دو روز آینده سفر بیشتر زائران به اتمام می‌رسد و به کشور برمی‌گردند، عنوان کرد: زائرانی که با خودروی شخصی خود را به مرزها رسانده‌اند، حتما باید در زمان برگشت در طول سفر استراحت کافی داشته باشند تا شاهد حوادث رانندگی نباشیم.

وی افزود: با توجه به همکاری مردم، امسال نسبت به سال گذشته شاهد کاهش ۳۱ درصد تعداد جانباختگان حوادث ترافیکی اربعین هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
تا چند سال دیگه فکر کنم آمار زائرین از آمار جمعیت ایران بزنه بالا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی