بازدید 4864
۵

جزئیات قتل آتشین اعضای خانواده توسط دختر نوجوان

تیر ماه سال جاری و در یکی از روستاهای اطراف شهر شیراز، آیسا که 14 سال دارد با آتش زدن منزلشان، باعث فوت پدر، مادر و خواهر و برادرش می شود.
کد خبر: ۱۱۹۱۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵ 06 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از رکنا، آیسا وقوع این حادثه تلخ را اینگونه توضیح می دهد: من دارای یک خواهر دوقلو و 2 برادر کوچکتر از خودم هستم و پدرم به شیشه اعتیاد دارد. او همیشه خشمگین و عصبانی بود و با من، مادر، خواهر و برادرهایم همیشه دعوا می کرد و ما را کتک می زد.

حدود یک سال پیش با پسری که در کوچه پایین تر از ما زندگی می کرد آشنا شدم. او خیلی به من ابراز علاقه می کرد و من هم او را دوست داشتم.

پس از مدتی گفت من به تو علاقمند هستم و می خواهم با تو ازدواج کنم. من هم موضوع را به مادرم گفتم و او به پدرم انتقال داد، ولی آنها به شدت مخالفت کردند.

خیلی از این موضوع ناراحت بودم. علاوه بر این موضوع پدر و مادرم اصلا مرا درک نمی کردند. چندین بار مادرم به من گفت زنده بودن تو چه فایده ای برای ما دارد. خیلی از این حرف او ناراحت شده بودم.

در خانواده احساس بی ارزشی می کردم و به همین دلیل بود که به آن پسر پناه بردم، او دوستم داشت و هر کاری می گفتم، برایم انجام می داد. او واقعاً مرا درک می کرد.

از طرفی از دست پدر و مادرم خسته شده بودم و خیلی از این وضعیت ناراحت بودم. با خودم فکر کردم، اگر خانه را آتش بزنم و آنها را بکشم، می توانم از دستشان راحت شوم و با پسر مورد علاقه خودم ازدواج کنم.

شب حادثه موقعی که همه خوابیده بودند، به آن پسر پیام دادم و جریان را به او گفتم. او هم آمد که به من کمک کند. من به سمت ظرف نفتی که در منزل بود، رفتم و آن را برداشتم و به اطراف رختخواب ها و همه جای خانه ریختم.

چون خیلی برادر کوچکم را دوست داشتم، او را بغل کردم و با خود به بیرون آوردم و تمام درها را قفل کردم، کمی ترسیده بودم و به همین خاطر آتش را من روشن نکردم، پسر مورد علاقه ام به من گفت من می روم و کار را تمام می کنم. بعد هم تکه کارتنی را روشن کرد و به داخل خانه انداخت و با هم فرار کردیم و به سمت باغی در اطراف شهر شیراز رفتیم؛ ولی پلیس پس از یک روز ما را دستگیر کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵
شوخیه؟
آفرین. دستت درد نکنه
چه داستان ترسناکی
یا ابرفرض!!!
خدايمن
از اينهمه مصيبت الكي و ويرانگر،خسته شديم
اخبار درحد مجلات زرده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی