بازدید 1752

‌رشد تولید خودروهای وانت و ون در ۵ ماه‌ ابتدایی امسال

در ۵ ماه‌ ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته تولید خودروی وانت و ون در کشور به ترتیب ۵۲ و ۷۰ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۱۱۹۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰ 06 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، تولید وانت در ۵ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۲ درصد رشد داشته است.

در ۵ ماهه نخست امسال ۶۱ هزار و ۹۹۹ دستگاه وانت تولید شده، در حالی‌ که در ۵ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ در مجموع ۴۰ هزار و ۶۵۸ دستگاه وانت تولید شده بود.

‌تولید وانت در مرداد امسال نسبت به مرداد سال گذشته نیز ۵۵ درصد افزایش یافته است، به‌طوری‌که در مرداد ماه سال ۱۴۰۲ در مجموع ۱۱ هزار و ۴۳۶ دستگاه وانت تولید شده، اما در مرداد سال گذشته ۷۳۹۹ دستگاه وانت تولید شده بود.

تولید ون در ۵ ماهه نخست امسال ۱۳۷۱ دستگاه بوده است که با توجه به تولید ۸۰۶ دستگاه ون در مدت مشابه سال گذشته تولید این محصول ۷۰ درصد افزایش یافته است.

تولید ون در مرداد امسال نسبت به مرداد ‌سال گذشته نیز ۱۰۳ درصد افزایش یافته است، به‌طوری‌که در مرداد سال گذشته تولید ون ۱۸۸ دستگاه بوده است که در مرداد امسال با رشد تولید به ۳۸۲ دستگاه افزایش یافته است.

‌رشد تولید خودروهای وانت و ون در ۵ ماه‌ ابتدایی سال ۱۴۰۲

بر اساس آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت در ۵ ماهه امسال ۵۳۶ هزار و ۹۰۳ دستگاه انواع خودرو در کشور تولید شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ‌ تولید انواع خودرو ۲۷ درصد افزایش یافته است.

تولید خودرو در ۵ ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ نیز ۴۰ درصد و نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۹ در مجموع ۴۰ درصد و نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۸ در مجموع ۷۰ درصد رشد داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی